Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#4972Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2014, před 10 lety

Milan Němeček

Znění stížnosti

17. 10. 2013 jsme zakoupili u společnosti CCC (provozovna Zlín, Zlaté Jablko, Nám. Míru 174, 760 01) dámskou obuv v ceně 899,- Kč (obuv 2220136990398 Jennifer&Jennifer WYL12112201-2). 17. 12. 2013 jsme obuv reklamovali , jednalo se o odlepenou podrážku. Obuv byla opravena. dne 20. 10. 2014 jsme obuv opět reklamovali, u obou párů se odlepoval svršek po celém obvodu bot.
Součástí reklamačního řízení je i vyjádření k reklamaci číslo 349/73/10/14.
Zde je uvedeno, že důvodem vytržení svršku je nepoužívání lžíce. Jedná se ale o kotníčkovou obuv, kde by používání lžíce bylo spíše na škodu, poněvadž tím, že by se obouvací prostor vyplnil lžící, by při obouvání vznikalo v místě obutí ještě větší pnutí. U kotníčkové obuvi jistě není nutno používat obouvací lžíci, dokonce se mi to jeví spíše na závadu.


Produkt

vycházková obuv 2220136990398 Jennifer&Jennifer WYL12112201-2


Požadované řešení

Optimálním požadovaným řešením je vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 18:00, před 10 lety

K této otázce by se relevantně mohl vyjádřit pouze odborník. Nám nepřísluší posuzovat oprávněnost reklamace.
Prodávající odpovídá za vady věci, které se na zboží vyskytnout v záruční době. Záruka se nevztahuje na obvyklé opotřebení nebo mechanické poškození.
Je-li mezi stranami spor o to, zda se jedná o vadu nebo o mechanické poškození, doporučujeme spotřebiteli, aby si nechal vypracovat znalecký posudek (již uplynula lhůta šesti měsíců, kdy důkazní břemeno leží na prodejci), je-li přesvědčen, že se o vadu jedná. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, spotřebitel má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2015 16:18, před 10 lety

Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Pokud bude spotřebitel zahajovat soudní řízení, ponese důkazní břemeno ohledně prokázání existence vady v době uplatnění reklamace. V takovém případě doporučujeme, aby měl v ruce zmíněný znalecký posudek, který bude potvrzovat oprávněnost reklamace. Vhodné je také advokátní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.