Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#49723Balík do ruky nedoručen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 37 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2021, před 4 lety

Eva Greplová

Znění stížnosti

Dne 25.3. 2021 mi přišla sms, že mi bude mezi 13.00 - 19.00 hod. doručen balík. Přizpůsobila jsem tomu svůj program. V 18.45 hod. balík stále nedorazil, tak jsem volala řidiči, který měl balík doručovat. Ten mi se spoustou sprostých slov oznámil, že toho má moc a že už to nestihne, že má ještě doručit 70 balíků, ale stihne sotva 20. Uzavřel to tím, že balík nechá na poště a ať si ho tam jdu vyzvednout, že ho to víc nezajímá.
Nejsem spokojená se službami České pošty dlouhodobě a pokud si mohu vybrat, tak vždy volím jinou variantu doručení. Mnohokrát se stalo, že mi měli doručit doporučené psaní a místo toho hodili do schránky jen oznámení, že mě nezastihli, přitom jsem v té době byla doma, protože jsem byla nemocná.
Nelíbí se mi tento přístup, ani to, že musím na tuto skutečnost upozorňovat. Dělám to jen s nadějí, že se služby a celkový přístup zlepší.

Děkuji. Eva


Produkt

Balík do ruky byl předán automaticky na poštu.


Požadované řešení

Personálně posílit doručování služby. Zprávu o termínu a čase poslat pouze v případě, že bude balík skutečně doručen. Nenabízet služby, které nedokáže organizace zajistit.
Zlepšit organizaci změnou vedení? Česká pošta má dlouhodobě velice špatnou reputaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2021 11:43, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Pokud jde o chování zaměstnanců, to nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.


Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.