Počet nahlášených stížností: | 464 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zboží objednáno na www.ochrannerousky.cz dne 19.2.2021. Téhož dne zaplacena cena dle objednávky 817,00 Kč bankovním převodem. Dne 25.2.2021 zaslali omluvnou informaci, že jsou přetížení a v expedici bude zdržení. Dne 28.2.2021 učiněna první urgence mailem na info@ochrannerousky.cz, protože na webu měli u zboží, které jsem objednala, dodání do 3 dnů. Dne 19.3.2021 učiněna 2. urgence a žádost o vrácení uhrazené částky. Do 25. 3. 2021 nepřišla od společnosti žádná reakce. Zboží, které mi nebylo dodáno je stále v nabídce obchodu jako skladem. Od obchodu mi stále chodí reklamní maily. Poslední byl dokonce s nadpisem "Náš obchod je momentálně hlavním distributorem českých internetových obchodů. Nekupujte respirátory od překupníků, ale přímo od zdroje".
objednáno 10 ks ochranných respirátorů FFP2 a 2 ks Antivirových nanoroušek z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná
Dodat objednané zboží nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.