Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.8.2014 jsem dostala cenovou nabídku,20.8.jsem zaplatila zálohu,24.10.2014 vrata s dveřmi namontovali. Zaplatila jsem celkem
90331 Kč. Podepsala jsem p.Burešovi převzetí až pak jsem si všimla, že nerezové prvky na vratech mají přehozená skla, takže to co má být uvnitř -bílé, neprůhledné, je venku. Kvůli tomu jsem vrata s dveřmi kupovala, protože se mi ozdobné prvky líbily. Na dveřích jsou ozdobné prvky W9 v pořádku. Vrata jsou sice funkční, ale nehezké. Firma Lomax říká, že reklamaci už vyřídili, ale že musím jednat s p.Burešem, ten když se ozve, tak mi tvrdí, že to sice u nich reklamoval, ale že se ještě nevyjádřili. Nejvíce mě mrzí, že jsem v domnění, že kupuji drahou a kvalitní českou věc, zaplatila
za něco, co bych normálně nekoupila a ještě to byl dárek synovi. Pan Bureš mi ještě sdělil že: Dle vedoucího výroby je však kombinace provedení v naprostém pořádku, neboť u garážových vrat máte výplň akrylát MLÉČNÁ a u vchodových dveří prosklení SATINÁTO a to je kombinace dle standardu. Tak proč mají jinou fotografii a jiný výrobek.
sekční garážová vrata DELTA od f. Lomax, č.zakázky 14BE0553V, obch.z.14BE1090W
CHTĚLA BYCH VYMĚNIT TA SKLA TAK, JAK MAJÍ BÝT, ABY SE VRATA HODILA KE DVEŘÍM
|
Tweet |
V tomto případě záleží, co bylo mezi stranami ujednáno. Prodávající odpovídá dle § 2161 odst. 1 občanského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Nemá-li zboží výše uvedené vlastnosti, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí a spotřebitelka může požadovat nápravu. Jedná se o reklamační řízení, které musí být vyřízeno do 30 dnů od uplatnění reklamace (vytknutí vadu + zvolení nároku z vadného plnění).
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Spor může být nadále řešen v soudním řízení.