Společnost


Martin Bureš

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4974Sekční vrata

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2014, před 10 lety

Iveta Novotná

Znění stížnosti

Dne 15.8.2014 jsem dostala cenovou nabídku,20.8.jsem zaplatila zálohu,24.10.2014 vrata s dveřmi namontovali. Zaplatila jsem celkem
90331 Kč. Podepsala jsem p.Burešovi převzetí až pak jsem si všimla, že nerezové prvky na vratech mají přehozená skla, takže to co má být uvnitř -bílé, neprůhledné, je venku. Kvůli tomu jsem vrata s dveřmi kupovala, protože se mi ozdobné prvky líbily. Na dveřích jsou ozdobné prvky W9 v pořádku. Vrata jsou sice funkční, ale nehezké. Firma Lomax říká, že reklamaci už vyřídili, ale že musím jednat s p.Burešem, ten když se ozve, tak mi tvrdí, že to sice u nich reklamoval, ale že se ještě nevyjádřili. Nejvíce mě mrzí, že jsem v domnění, že kupuji drahou a kvalitní českou věc, zaplatila
za něco, co bych normálně nekoupila a ještě to byl dárek synovi. Pan Bureš mi ještě sdělil že: Dle vedoucího výroby je však kombinace provedení v naprostém pořádku, neboť u garážových vrat máte výplň akrylát MLÉČNÁ a u vchodových dveří prosklení SATINÁTO a to je kombinace dle standardu. Tak proč mají jinou fotografii a jiný výrobek.


Produkt

sekční garážová vrata DELTA od f. Lomax, č.zakázky 14BE0553V, obch.z.14BE1090W


Požadované řešení

CHTĚLA BYCH VYMĚNIT TA SKLA TAK, JAK MAJÍ BÝT, ABY SE VRATA HODILA KE DVEŘÍM


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2014 14:01, před 10 lety

V tomto případě záleží, co bylo mezi stranami ujednáno. Prodávající odpovídá dle § 2161 odst. 1 občanského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Nemá-li zboží výše uvedené vlastnosti, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí a spotřebitelka může požadovat nápravu. Jedná se o reklamační řízení, které musí být vyřízeno do 30 dnů od uplatnění reklamace (vytknutí vadu + zvolení nároku z vadného plnění).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 14:47, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Spor může být nadále řešen v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.