Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsme zjistili, že náš balík už je v pobočce pošty, ale bohužel zase jen pomocí čísla zásilky na internetu. Během půl roku je to tedy čtvrtý balík, co nám takto nebyl doručen (ačkoliv jsme v době napsané v dokumentaci ve třech případech určitě a jednou pravděpodobně byli doma) a nedostali jsme ani lístek do schránky, že balík máme na pobočce - to nás zlobí snad ještě víc, protože čekáme na balík zbytečně dlouho - než jsme na to přišli, že ho musíme sledovat a zjistit, jestli náhodou už nedorazil.
Na poště zřejmě o problémech vědí, ale stěžovat si mám prý ne na přepážce ale u firmy. Nevím, která firma to je a také vidím větší zodpovědnost u pošty, protože koneckonců to jsou jejich zaměstnanci, co musí zpracovávat víc žádosti u přepážky.
soukromá zásilka ze zahraničí (odeslaná DHL)
Zajímalo by mě, kdo tyto balíky vozí a jestli tím autem vůbec někam jede. Mám pocit, že tento člověk svou práci vlastně vůbec nedělá a neměl by za ni dostat plat. Byla bych ráda, kdybyste měli nějakou možnost takových nespolehlivých zaměstnanců nějakým způsobem sankcionovali aby byli více motivovaní dělat to, za co jsou placení.
Děkuji.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.