Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Skoro 10Let si platím pojístku pro neschpnost splácet úvěr.
A ted když jsem delší dobu na neschopence.Po úrazu a čeká mě operace tak mi pojištovna nechce pokrýt splátky které si už nemohu delší dobu dovolit splácet.Jen se vymlouvají a nechtějí ani řádně komunikovat.
ČSOB Pojištovna v Pardubicích. Číslo pojistné odálosti: 2201125366,Číslo pojistné smlouvy: 1900471109. Tel. 466 100 777. E-mail: PU-zivot@csobpoj.cz
Chci uhradit splátky úvěru které si platim v pracovní neschopnosti a které nejsem schopen splácet.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s důvody zamítnutí pojistného plnění, je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu (www.csobpoj.cz/podnety-stiznosti). Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.
Pro případ nespokojenosti klientů se způsobem vyřízení reklamace, se lze obracet na Ombudsmana uvedené pojišťovny e-mailem na ombudsman@csob.cz, který podnět prošetří a bude spotřebitelku o výsledku šetření informovat.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, je možné také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
dovoluji si Vás informovat, že na prověření předmětné pojistné události pracujeme. Pro objektivní posouzení jsme si vyžádali doplňující zdravotnickou dokumentaci od ošetřujícího lékaře klienta. Jakmile dokumentaci obdržíme, budeme klienta informovat o závěrech našeho šetření.
Doplňuji, že klienta o průběhu šetření pravidelně informujeme.
S pozdravem
Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností
ČSOB Pojišťovna a.s., člen holdingu ČSOB
Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost na ní přeřazujeme zpět, aby mohla své posouzení spotřebiteli sdělit ihned po jeho zpracování.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
z důvodu ochrany osobních údajů klienta pana Radka Strnada byla odpověď dne 7. 6. 2021 odeslána přímo na jeho e-mailovou adresu.
S pozdravem
Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností
ČSOB Pojišťovna a.s., člen holdingu ČSOB
Zkrátka poslal jsem jim všechny patřičné formuláře které jsem měl ale přesto chtějí takové které neexistují. Zkrátka výmluva za druhou. Když si zlomím ruku tak mám rentgeny,protokol a rehabilitaci. Vše dostali ale chtějí nesmyslně více ale nevím co ještě,.. dostali vše co jsem dostal před operací i po operaci.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, neboť ze jejího průběhu tak, jak je výše popsán, neplyne, že vede ke smírnému řešení.
Spotřebitel má možnost obrátit se na příslušný orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (viz naše první vyjádření), popř. využít služeb advokáta (databáze dostupná na www.dtest.cz/advokati) a plnění se domáhat soudní cestou.