Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 15.1.20 jsme si od spolecnosti invia.cz koupili zajezd ID 6932441 do Recka-Kreta pro 5 osob, termin 17.7.20 az 28.7.20
Zaplatili jsme zalohu 11 250 kc
Dne 27.3.20 jsem psala cestovni kancelari, zda ma smysl platit dalsi zalohu a jaky bude postup na zruseni zajezdu a vraceni zalohy
11 250 kc, kterou jsme jiz zaplatili.
Jelikoz se nikdo neozval,zaplatili jsme druhou cast zalohy 45 875 kc.
Dne 2.4.20 se ozvala cestovni kancelar, ze doporucuje zajezd nerusit a vyckat, a ze zjisti storno poplatky a bude me informovat.
Psala jsem jim znova, ze chceme vratit penize a zda mi to muzou zjistit.
Bylo mi odepsano, ze na zaplacenou castku dostanu voucher a na pojisteni take.
Znova jsem kontaktovala cestovni kancelar dne 7.6.20 ze se blizi dalsi zaplaceni zalohy a ze nechci platit dalsi penize, kdy se bude tato situace resit.
Odpoved ze se jeste nevi jak to bude at vezmu nabidku voucheru. Opet pisu,ze chceme vratit zalohu, penize, jaka je moznost. V kazdem emailu se jich ptam, zda nemusime doplacet zalohu, kdyz se nepoleti.
Pisu znova 2.6.20 ze se nepoleti, ze kdyz nepisou, kdy nam vrati penize, ze vezmeme voucher.
Bylo mi odpovezeno, ze CK Pantour vystavi voucher v hodnote zaplacene zalohy.
4.6.20 jsme se domluvili, ze poslou voucher a poletime pristi rok. Jeste pisu, at mi potvrdi, ze je vse v poradku.
Nikdo se neozval, opet pisu 16.6.20 zda vse probehlo v poradku. Opet nic.
23.6.20 pisi opet o info o voucheru. Konecne odpoved, ze cekaji na vyjadreni CK Pantour.
9.7.20 opet pisu jak to vypada.Za 17 dni zadna odpoved opet. Odepsali 13.7.20 ze to opet urguji u CK.
Pisu znova 22.7. zadna odpoved, znova 27.7.opet odpoved ze cekaji na CK pantour.
Po mesici 20.8.se jim opet pripominam. Bez odpovedi. Pisi znova 25.8 at mi daji kontakt na vedouciho.
Odpoved ze stale cekaji na voucher a prosi o trpelivost.
Dne 9.9 opet pisu jak to vypada. Opet se omlouvaji a cekaji na vyjadreni CK.
29.10. opet pisu ze mesic a pul se nikdo neozval a s kym to mam resit. Odpoved, ze je to stale v reseni a nakonec, ze CK odstoupila od smlouvy, z duvodu nedodrzeni platebnich podminek.
Ptala jsem se jak je to mozne a dostala konecne kontakt na vedouciho.
Ale ani tam jsem nepochodila i kdyz resim vraceni penez od 25.3.20
Tam mi bylo napsano, ze jsme meli doplatit zalohu a vycestovat.
Ale od cestovky zadna informace neprisla.
Chtela jsem od nich jak resili moje vraceni penez nebo voucher z CK pantour, pry mi to ukazat nemuzou.
Dne 31.12.20 resim, ze nevratili ani pojisteni v rijnu, ktere je zaplacene extra.
Pry to poslou ihned.
Dne 19.2.21 se opet pripominam. Znova 2.3.21 se pripominam o pojisteni. Reklamovali u financniho oddeleni a nakonec mi pojisteni poslali ted v breznu na ucet.
Prijit o castku 57 125 kc kdyz jsem jiz od 27.3.20 psala jaky je postup vraceni penez mi prijde hrozne.
Cestovni kancelar mi nedavala zadne informace a ani postup na vraceni penez a pak jen napsala, ze to propadlo.
Jsme jejich klienti, to prece nejde, ze pripravi lidi jen o penize.
Dekuji
Rebcova
Zajezd v dobe pandemie
Chceme vratit penize, ktere jsme cestovni kancelari zaplatili 57 125 kc a pak cekali na voucher,jak nam ck invia psala.
Neni mozne, aby penize propadly, kdyz jsme se to snazili resit.
|
Tweet |
Podle § 3 odst. 2, písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Pokud tedy společnost opakovaně přislíbila vydání voucheru, měla by tak i učinit.
Ze stížnosti vyplývá, že se spotřebitelka se společností na vydání voucheru výslovně domluvila. Touto domluvou došlo ke změně obsahu závazku, a tedy ke změně práv a povinností smluvních stran. Pokud měla společnost spotřebitelce vydat přislíbený voucher a neučinila tak, došlo tím k porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti a podle § 2913 občanského zákoníku může spotřebitelka žádat náhradu škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Rovněž se může spotřebitelka, má-li navazující otázky, obrátit na naši telefonickou poradnu (299 149 009), kde ji bude poskytnut bezplatný právní servis.
Vzhledem k výši částky spotřebitelce doporučujeme řešit celou tuto záležitost s advokátem. Přikládáme databázi advokátů, kteří se věnují spotřebitelským sporům. https://www.dtest.cz/advokati
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.