Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 1.8.2019 jsem u vaší společnosti prehodily mě k vám že stanul energy do dnešního dne nemám vyúčtování služeb za energii je to vůbec možné?? Potřebuju jít na úřady vyúčtování jim doložit a stále marně čekám. Žádám o nápravu a v co nejbližším termínu mi vyúčtování vystavit!!! Předem děkuji Machalová Lenka 17listopadu 27 Haviřov
Ihned provést vyúčtování energetických služeb.
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den,
naše společnost tuto stížnost prověří a případně sjedná ihned nápravu.
Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost zaslání vyúčtování potvrdit a věc případně uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: No vyúčtování došlo hnedka v úterý bylo ve schránce období ukončeno 23.3.21 zajímavé a s velice tučným nedoplatkem musím řešit dále.Velika nespokojenost s tímto dodavatelem. Měli by si oprávněné úřady doslapnout.