Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#49770Vyúčtování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2021, před 4 lety

Lenka Machalová

Znění stížnosti

Od 1.8.2019 jsem u vaší společnosti prehodily mě k vám že stanul energy do dnešního dne nemám vyúčtování služeb za energii je to vůbec možné?? Potřebuju jít na úřady vyúčtování jim doložit a stále marně čekám. Žádám o nápravu a v co nejbližším termínu mi vyúčtování vystavit!!! Předem děkuji Machalová Lenka 17listopadu 27 Haviřov


Požadované řešení

Ihned provést vyúčtování energetických služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 10:06, před 4 lety

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2021 10:17, před 4 lety

Dobrý den,
naše společnost tuto stížnost prověří a případně sjedná ihned nápravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 10:19, před 4 lety

Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost zaslání vyúčtování potvrdit a věc případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.4.2021 00:29, před 4 lety


Lenka Machalová

Hodnocení:

Komentář: No vyúčtování došlo hnedka v úterý bylo ve schránce období ukončeno 23.3.21 zajímavé a s velice tučným nedoplatkem musím řešit dále.Velika nespokojenost s tímto dodavatelem. Měli by si oprávněné úřady doslapnout.