Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tato společnost mě opakovaně obtěžuje,volá mi,otravuje apod.Je to hrozné už.Žádala jsem o písemné potvrzení,a vyřazení z databáze včetně mé adresy,telefonního čísla.Paní z jejich centra mi potvrdila emailem,že mé udaje jsou vymazány.No dnes mi volali znovu ,dnes v neděli..jsem fakt už naštvaná a zvažuji trestní oznámení za porušování zákona o Ochraně osobních údajů.Můžete mi nějak pomoc i i vy prosím?Děkuji Irena Hlavoňová.
obtěžování a vnucování společnosti
Aby mě tato společnost přestala volat a obtěžovat,už jich mám fakt dost,jsou dotěrní jak štěnice.Vymazání mé osoby z jejich databáze.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Hlavoňová,
Vaši zákaznickou kartu jsme zkontrolovali a skutečně došlo k zablokování. Velice se omlouváme, že jsem byla znovu kontaktována, ale vezměte prosím v potaz, že může i několik dní trvat, než se blokace propíše do všech našich systémů. Může se tak stát, že Vás ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dostihne, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování. Pokud by k tomu došlo, na nabídku prosím nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že jste žádal/a o výmaz a ten Vám již byl potvrzen.
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.