Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#49781Misto zapujceni modemu jsem dostal objednavku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2021, před 4 lety

Vladimír Cína

Znění stížnosti

Dobry den po opakovanem vypadku pevneho internetu jsem volal na podporu kde mi rekli ze modem je vadny s tim ze mi pujci nahradni a at tento svuj odnesu na prodejnu k reklamaci.Druhy den mi byl dorucen zapujceny modem.Po vyzvednuti modemu z reklamace sem chtel vratit zapujceny ale to uz mi rekli ze ten zapujceny vlastne splacim.Momentalne splacim 2 modemy jeden puvodni a jeden udajne zapujceny oba v hodnote neco pres 8000kc.


Požadované řešení

nejlepsi reseni by bylo kdyby jste mi stornovali ten puvodne zapujceny modem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 13:43, před 4 lety

Podle § 1811 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že veškerá sdělení vůči spotřebiteli musí být učiněna jasně a srozumitelně a musí být předem stanovena např. cena zboží apod. Pokud by spotřebitel nebyl řádně informován, mohl by být uveden v omyl. Pokud by byl spotřebitel uveden v omyl ohledně toho, že nejde o smlouvu o výpůjčce, ale o kupní smlouvu, je uzavřená smlouva neplatná (§ 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku telekomunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2021 13:54, před 4 lety

Dobrý den,

velice nás mrzí, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.

Podle prověření je již situace řešena pod číslem požadavku O2D7SXLX. O výsledku budete informován nejpozději do 25.4.2021. Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2021 22:44, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.5.2021 05:34, před 4 lety


Vladimír Cína

Hodnocení: