Společnost


ARGEN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49783Nedodanie tovaru, nevrátenie peňazí TIANO.SK-prevádzkovateľ ARGEN s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2021, před 4 lety

Anna Záhoráková

Znění stížnosti

Ešte dňa 13.1.2021 som si objednala z internetovej stránky TIANO.SK, ktorej prevádzkovateľom je spoločnosť ARGEN s.r.o., IČO: 04 347 030, rúško za cenu 4,99 eur plus 1,99 eur za dopravu, spolu 6,98 eur. Následne mi bolo doručené potvrdenie objednávky. Sumu som uhradila v ten istý deň na ich bankový účet.
Dňa 17.1.2021 mi prišiel od nich mail, v ktorom uviedli, že zásielka je odoslaná letecky zo zahraničia, doba doručenia je 15 až 40 pracovných dní.

Po uplynutí 40 pracovných dní som im napísala mail, že mi rúško nebolo v lehote doručené, že odstupujem od objednávky a žiadam sumu vrátiť na môj účet.
Celé nastavenie komunikácie je také, že spätne pošlú mail, že odpovedia do 72 hodín.
V odpovedi uviedli, že tovar je objednaný a je na ceste ku mne. Mám sa opýtať na pošte, pretože sa stáva, že pošta nedáva do schránky upozornenie alebo ma nezastihnú doma, čo je len výhovorka, pretože upozornenia dostávam a na adrese sa zdržujem. Zároveň ale píšu, že situáciu riešia s dodávateľom, čo je v rozpore s ich predchádzajúcim tvrdením.
Na tento mail som odpovedala, že nesúhlasím a trvám na vrátení peňazí.
Oni sa ani nenamáhali a znovu mi ešte 2 krát poslali ten istý mail, len so zvýraznenými dňami.
Na posledný môj mail, v ktorom som ich vyzvala na zaplatenie sumy a pokiaľ mi ju neuhradia, že podám podnet na Českú obchodnú inšpekciu, mi odpísali „podejte“.

Dovoľujem si ešte uviesť, že ak by mi aj neskôr dodali tovar už mi je rúško nanič, pretože sú povinné respirátory. V tom čase, keď som si ho objednávala to bolo ešte reálne, ale to som nevedela vtedy, že mi to nebudú schopní dodať ani za vyše 2 mesiace.

Na záver si dovoľujem uviesť, že mi ide o princíp, nakoľko nie som sama, čo som sa dostala do tejto situácie, že ani za vyše 2,5 mesiaca mi objednaný tovar nebol doručený a peniaze mi nechcú vrátiť.


Produkt

Rúška-nano rúška-MÓDNE ČIERNE rúška s kamienkami z bavlny, variant E, kód 1005001346189977/ESr


Požadované řešení

Vrátenie peňazí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 09:36, před 4 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2021 22:34, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.