Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Žádost o zrušení jsem zasílal na podporu stranky. Bez odpovědi. Odmitam platit za to dalsi penize a pokud se to do par dni nevyresi tak tak blokuji kartu.
Na jakekoliv jine strance jde predplatne zrusit. U nich jen podpora... A to absolutne nefunkcni.
Budu rad za pomoc.
Seznamka
Zrušení účtu a odhlaseni mych platebnich udaju!
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti Internet Portal s.r.o. (dostupné z: https://flirtkontakt.cz/p/obchodni-podminky/) je stanoveno v čl. 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Pokud byla uživatelem služeb vypovězena smlouva výše uvedeným způsobem prokazatelně na adresu sídla podnikatele, není oprávněn poskytovatel služby účtovat nadále platby za služby.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
Všechny požadavky, dotazy a připomínky jsou zodpovězeny a řešeny na podpoře v pracovní dny od 9:00 do 17:00. Předpokládáme, že jsme na dotaz uživatele už odpověděli a poslali jsme mu podmínky odstoupení od smlouvy. Ke kontrole této stížnosti a vyhledání profilu uživatele potřebujeme registrační email a profilovou přezdívku, případně stačí když se nám uživatel ozve znovu na podpoře. Každý dotaz je na naší podpoře zodpovězen. Stížnost považujeme za bezpředmětnou. Děkujeme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.