Společnost


INTERNET PORTAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:71
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#49784Zrušení účtu a automatického strhávání peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2021, před 4 lety

Zdeněk Seifrt

Znění stížnosti

Dobrý den,

Žádost o zrušení jsem zasílal na podporu stranky. Bez odpovědi. Odmitam platit za to dalsi penize a pokud se to do par dni nevyresi tak tak blokuji kartu.
Na jakekoliv jine strance jde predplatne zrusit. U nich jen podpora... A to absolutne nefunkcni.
Budu rad za pomoc.


Produkt

Seznamka


Požadované řešení

Zrušení účtu a odhlaseni mych platebnich udaju!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 09:46, před 4 lety

V obchodních podmínkách společnosti Internet Portal s.r.o. (dostupné z: https://flirtkontakt.cz/p/obchodni-podminky/) je stanoveno v čl. 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.

Pokud byla uživatelem služeb vypovězena smlouva výše uvedeným způsobem prokazatelně na adresu sídla podnikatele, není oprávněn poskytovatel služby účtovat nadále platby za služby.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2021 17:20, před 4 lety

Dobrý den.

Všechny požadavky, dotazy a připomínky jsou zodpovězeny a řešeny na podpoře v pracovní dny od 9:00 do 17:00. Předpokládáme, že jsme na dotaz uživatele už odpověděli a poslali jsme mu podmínky odstoupení od smlouvy. Ke kontrole této stížnosti a vyhledání profilu uživatele potřebujeme registrační email a profilovou přezdívku, případně stačí když se nám uživatel ozve znovu na podpoře. Každý dotaz je na naší podpoře zodpovězen. Stížnost považujeme za bezpředmětnou. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2021 17:22, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2021 16:55, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.