Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#49786Neuznaná reklamace TV Sencor za 9009kc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

37 minut 55 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2021, před 4 lety

Jan Čapek

Znění stížnosti

TV stará 6 měsíců byla na první reklamaci. Chyba základové desky. Uznáno a vyměněno, jenže při převzeti zadní kryt TV nesedí a vzniká tam díra kudy jde do TV prach. Tak jsem zaslal na reklamaci i s tím že se stále sekalo YouTube a vypínala se+ oprava zadního krytu. Reklamace přišla jako neuznaná, bez žádného uvedeného důvodu. Jen že udělali aktualizaci. TV vrátili se stejně nesedicim zadním krytem.
TV si fotili při převzetí když šla po druhé do servisu...


Produkt

Reklamace TV Sencor RE20064657


Požadované řešení

Samozřejmě se mi jedná o uznání reklamace a opravu TV do stavu kdy bude v pořádku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 10:52, před 4 lety

Co se týče poškození zboží (nesedící zadní kryt) v průběhu reklamace, v souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.