Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#49787Změna adresy účastníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2021, před 4 lety

Jiří Šesták

Znění stížnosti

Mám oprávnění pro paní H.R. (tel. viz referenční údaj)která je nepohyblivá a byla přestěhovaná do pečovatelského domu. Chtěl jsem nahlásit její změnu adresy. Při první schůzce mi bylo oznámeno že stačí její OP. Dnes jsem přišel s jejím OP a pracovnice trvala na tom, že musím přijít klient osobně. Nová adresa je (viz referenční údaj). Pro zasílání vyučtování změnu adresy pracovník přijal trochu Kocourkov.
Oprávněná osoba Jiří Šesták (tel. viz referenční údaj).


Požadované řešení

Zadat novou adresu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 13:26, před 4 lety

Pokud není přímo ve smlouvě či v obchodních podmínkách společnosti uvedena podmínka, že při změně bydliště klienta je tato osoba povinna dostavit se osobně na pobočku společnosti, neměla by být tedy tato přítomnost společností vyžadována. Pokud je takové pravidlo stanoveno pouze interním předpisem, který není součástí smlouvy či obchodních podmínek, není pro spotřebitelku závazné.

Při změně adresy trvalého pobytu dochází obvykle také ke změně doručovací adresy. Při nenahlášení této změny se spotřebitel vystavuje budoucím problémům souvisejícím s doručováním, proto je žádoucí tuto změnu nahlásit. A naopak, pokud společnost tuto změnu neakceptuje, vystavuje se tím riziku, že projevy její vůle vůči spotřebitelce nebudou spotřebitelce doručovány. Dle § 2900 občanského zákoníku je každý povinen počínat si při svém konání tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na vlastnictví jiné osoby.

V případě, že jiné osoba je oprávněna vykonávat určité právní úkony za spotřebitelku na základě plné moci, měla by tato skutečnost být zohledněna. V případě pochybností je možné si totožnost spotřebitelky ověřit např. telefonicky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2021 13:48, před 4 lety

Dobrý den, pane Šestáku,

děkuji za Váš podnět. U paní H. R. eviduji adresu uvedenou v sekci neveřejných údajů nastavenu jako trvalé bydliště i jako adresu korespondenční.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2021 22:43, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.5.2021 16:56, před 4 lety


Jiří Šesták

Hodnocení: