Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:464
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#49790Nedodání objednaného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2021, před 4 lety

Jindrich Zlebek

Znění stížnosti

19.2. vystavena objednavka na ochrane prostredky respiratory a desinfekci. nasobne upozorneni na prodleni dodavky s pravidelnou odpovedi ze je zbozi na ceste. vymluva ze jsou zahlceni, ze jiz nemaji dodavany produkt skladem, svolil jsem s alternativnim produktem...vse marne zbozi stale nedodano a po 38 dnech pisi tuto stiznost

email nefunkcni, telefoni cislo odpojene...


Produkt

ochrane prostredky: respiratory FFP2, desinfekce,...


Požadované řešení

odstoupeni od smlouvy, navraceni zaplacene castky 2405kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 11:54, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2021 11:57, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelovu žádost zpět na spotřebitele, aby měl možnost nás informovat o vývoji případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.4.2021 20:45, před 4 lety


Jindrich Zlebek

Hodnocení:

Komentář: Nemoznost komunikace s prodejcem mne velmi znejistila,proto jsem zkousel jine cesty jak firmu kontaktovat a dTest byla pro mne sance. V momentu kdy nefunkcni emailova adresa,kdy se vam vraci odpoved o neexistenci adresy a ze zaznamniku mate informaci o nefuncnim telefonickem kontaktu moc jinych moznosti neni,snad osobni navsteva... Ovšem stale mne chodily nabidky na zakoupeni novych asi i lepsich,kazdopadne jiz zlevnenych FFP2 respiratoru, proto jsem neustal a po 14dnech urgenci nebo spise pokusech se mne podařilo se kontaktovat protistranu a pozadat o storno a navraceni zaplacene castky.vse bylo vraceno.osobne si nemyslim ze slo o promysleny podvod,i kdyz ve spamu-v nabidkach se chlubili 100%na Heurece,ale nevsiml jsem si data ze ktereho to hodnoceni bylo,aktualne ma tusim okolo5%. Jsem rad,ze doslo k vyreseni a vyrovnani tohoto "sporu",spis nestastneho nakupu. Možná, ze platba predem tomu zapricinila, ze se obchodnik jiz nemusel o nic starat,tak jako nejmenovany dopravce necitil potrebu resit schazejici cislo popisne na dodavce bez dobirky...treba se na to zapomene a treba z toho bude zisk...kazdopadne jiz si davam vetsi pozor na nezname eshopy, coz doporucuji i vam!