Počet nahlášených stížností: | 464 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
19.2. vystavena objednavka na ochrane prostredky respiratory a desinfekci. nasobne upozorneni na prodleni dodavky s pravidelnou odpovedi ze je zbozi na ceste. vymluva ze jsou zahlceni, ze jiz nemaji dodavany produkt skladem, svolil jsem s alternativnim produktem...vse marne zbozi stale nedodano a po 38 dnech pisi tuto stiznost
email nefunkcni, telefoni cislo odpojene...
ochrane prostredky: respiratory FFP2, desinfekce,...
odstoupeni od smlouvy, navraceni zaplacene castky 2405kc
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelovu žádost zpět na spotřebitele, aby měl možnost nás informovat o vývoji případu.
Hodnocení:
Komentář: Nemoznost komunikace s prodejcem mne velmi znejistila,proto jsem zkousel jine cesty jak firmu kontaktovat a dTest byla pro mne sance. V momentu kdy nefunkcni emailova adresa,kdy se vam vraci odpoved o neexistenci adresy a ze zaznamniku mate informaci o nefuncnim telefonickem kontaktu moc jinych moznosti neni,snad osobni navsteva... Ovšem stale mne chodily nabidky na zakoupeni novych asi i lepsich,kazdopadne jiz zlevnenych FFP2 respiratoru, proto jsem neustal a po 14dnech urgenci nebo spise pokusech se mne podařilo se kontaktovat protistranu a pozadat o storno a navraceni zaplacene castky.vse bylo vraceno.osobne si nemyslim ze slo o promysleny podvod,i kdyz ve spamu-v nabidkach se chlubili 100%na Heurece,ale nevsiml jsem si data ze ktereho to hodnoceni bylo,aktualne ma tusim okolo5%. Jsem rad,ze doslo k vyreseni a vyrovnani tohoto "sporu",spis nestastneho nakupu. Možná, ze platba predem tomu zapricinila, ze se obchodnik jiz nemusel o nic starat,tak jako nejmenovany dopravce necitil potrebu resit schazejici cislo popisne na dodavce bez dobirky...treba se na to zapomene a treba z toho bude zisk...kazdopadne jiz si davam vetsi pozor na nezname eshopy, coz doporucuji i vam!