Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ráda bych se na Vás obrátila se stížností na společnost Eluset Constulting. Dne 19/3 jsem na webových stránkách vyplnila dotazník o zájem o hubnutí na to se mě ozvala paní, která se mnou sepsala objednávku. Nikde jsem však nic nepodepsala ani elektronicky.
Dne 21.3 jsem po emalu napsala, že bych ráda odstoupila od objednávk. Přišla mě odpověd, že to není možné, a že musím udat důvod v rámci jejich všeobecných podmínek.
Cituji: Dle občanského zákoníka jsou uvedené výjimky (mimo jiné objednávka služeb zakázkových, anebo jinak upravených na přání spotřebitele) a v těchto případech není 14ti denní lhůta na odstoupení, ale je možné odstoupit pouze na základě schválené reklamace služeb. To znamená, poukázání na vadu produktu anebo služby, která je neopravitelná.
Jako důvod jsem uvedla, moje zdravotní důvody, jelikož jsem před operací. Navíc mě arogantně odpověděli, že potřebují kontakt nejen na mého lékaře, ale také lekařskou zprávu. S čím asi nemám problém a že na šetření a posouzení mají 30 den.
Jak mohu odstoupit od jejich objednávky. ?
Nutriční poradenstív
Jak mohu odstoupit od jejich objednávky. ?
|
Tweet |
Byla-li smlouva uzavřena na dálku, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů (dle § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Odstoupení od smlouvy je jednostranným právním aktem a není tedy nutné uvádět žádný důvod, tj. spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.