Společnost


Auto Kelly a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49805Reklamace Remenice na bmw e46

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2021, před 4 lety

Jiri Mikula

Znění stížnosti

Dobrý den, chci se s vámi podělit o spatnou zkusenost s autokelly: Před půl rokem jsem mel poruchu na vozidle bmw, kde bylo mechanikem zjištěno praskla řemenice, s mechanikem jsem se dohodl na opravě případně vyměnit díly tím spojené, následně mechanik při kompletní prohlídce zjistil, že je potřeba vyměnit jen tu prasklou řemenice, vodici kladky a klimakompresor jsou meneny cca 1rok zpet, tudiz nepotřebuji znovu měnit, takže mechanik objednal řemenice v autokelly, kterou mi odborně vyměnil, netrvalo ani ne půl roku a řemenice mi praskla znova, takže se dala reklamovat do autokelly Litoměřice, kde ji zpět mechanikovi vrátili a reklamaci neuznali, dokonce nařkli mechanika za neodbornou práci, dále mu sdělili že se musí vždy řemenice měnit pouze v sadě jako jsou vodici kladky atd, mechanik rekl ze to musí vyreklamovat i bez kompletní sady výměny, zkontaktovat jsem značkové odborné servisy i znalecký posudek, všichni uznali ze autokelly musí díl vyreklamovat, opět jsem apelovat o kontaktování pobočky autokelly Litoměřice, aby ji vyreklamovali, jenze přestali komunikovat, dokonce mi volal přímo prodejce z pobočky, začal me urážet a ze nic nedostanu a ať se s nima klidně soudím, docela mě tohle jednání zklamalo a nechci už mít z touhle prodejnou nic mit, tato ma zkusenost by měla být pro všechny, aby si uvědomili od koho zboží kupuji, s pozdravem Jirka


Požadované řešení

Reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 11:04, před 4 lety

Pokud znalecký posudek vychází ve prospěch spotřebitele (a podnikatel ani v takovém případě reklamaci neuzná), může se spotřebitel obrátit na soud. V případě úspěchu náleží spotřebiteli podle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, i náhrada účelně vynaložených nákladů (ceny za znalecký posudek).

Podnikatele je možné ještě před soudním sporem naposledy vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Pro úplnost dodáváme, že je možné, aby spotřebitel pro případný soudní spor využil služeb advokáta. Přikládáme tedy odkaz na databázi advokátů, kteří se zabývají spotřebitelskými spory. https://www.dtest.cz/advokati

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 16:08, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 12:54, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.