Společnost


Dol-Kre-4you s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49806Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2021, před 4 lety

Roman Porembský

Znění stížnosti

V roce 2019(přesněji 14.6.2019) jsem zakoupil MT Doogee BL 5000, který mi před několika týdny přesatl naplno fungovat.
Odeslal jsem tedy k reklamaci s popisem závad na faktuře.
Na MT jsem ponechal ochranné sklo.
MT se mi obratem vrátil zpět s tím, že je velice opotřebený(druhá část věty psaná rukou nelze přečíst) a nese stopy neznámé kapaliny.
Pracovník se neobtěžoval dle mého názoru ani MT zapnout, popř. sundat ochranné sklo, jelikož by zjistil, že toto je v jednom rohu pouze odlepené.
Telefon byl celou dobu užívání nošen v koženém obalu, není nijak poškozen, dokonce ani poškrábán.
S postupem u této reklamace jsem velice nespokojen.
Pokud je potřeba, telefon klidně nafotím a foto poskytnu.
Zvažuji, že se obrátím na ČOI poté, co si nechán telefon zkontrolovat v nějakém schopnějším servise.


Produkt

MT zn. Doogee BL 5000- seká se během hovoru, opakovaně špatně načítá otisk prstu, při nabíjení nelze příjmou hovor ani doručenou SMS


Požadované řešení

Vzhledem k záruce 30 měsíců při koupi výměna MT za nový.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2021 14:18, před 4 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2021 14:20, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.