Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes se mi stala taková věc byla jsem na běžném nakupu v Kauflandě (TÁBOR) a po zaplaceni na samoobslužné pokladně jsem opustila prodejnu a najednou přilítl za mnou chlápek z ostrahy že prý jestli mu ukážu účtenku .. ano ukázala jsem mu ji a on měl u sebe kopii té mé která byla shodující a nejednou přilítla nějaká prodavačka a obvinila mě že jsem já snědla nějaký koláček a nezaplatila jsem ho což samozdřejmě nebyla vůbec pravda požadovala jsem ukázání kamerového záznamu to odmítli a požadovaly osobní kontrolu to už mě na tolik vytočilo že jsem volala policii ČR a ta bohužél nemohla přijet neměla volné hlídky a já nemohla na ni čekat nebo jsem měla sebou malé děti 5 měsíční dítě a 5 leté dítě a oba dva plakali. Ostraha a ta prodavačka na mě zvyšovali hlas už jsem se neudržela a zvíšila jsem ho také !!!musela jsem nakonec povolit osobní kontolu což bylo promě velice nepříjemné!! (Je to nelegálné a trestné ostaraha na to právo némá ) A poté jsem mohla odejít
Už mě v té prodejně v životě neuvidí -!!!
Byla bych ráda kdyby bylo nějaké prověření a zásadný opatření(nejlépe by bylo kdyby vyměnili své arogantní zaměstnance) aby se takové věci neopakovali !!
Arogance
Vyhození zaměstnance ostrahy a vedoucí prodavačky!!
|
Tweet |
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.