Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:593
Z toho za letošní rok:53
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 101 stížnostech.

#49808Arogance a neoprávněné zadržení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2021, před 4 lety

Veronika Bikarova

Znění stížnosti

Dnes se mi stala taková věc byla jsem na běžném nakupu v Kauflandě (TÁBOR) a po zaplaceni na samoobslužné pokladně jsem opustila prodejnu a najednou přilítl za mnou chlápek z ostrahy že prý jestli mu ukážu účtenku .. ano ukázala jsem mu ji a on měl u sebe kopii té mé která byla shodující a nejednou přilítla nějaká prodavačka a obvinila mě že jsem já snědla nějaký koláček a nezaplatila jsem ho což samozdřejmě nebyla vůbec pravda požadovala jsem ukázání kamerového záznamu to odmítli a požadovaly osobní kontrolu to už mě na tolik vytočilo že jsem volala policii ČR a ta bohužél nemohla přijet neměla volné hlídky a já nemohla na ni čekat nebo jsem měla sebou malé děti 5 měsíční dítě a 5 leté dítě a oba dva plakali. Ostraha a ta prodavačka na mě zvyšovali hlas už jsem se neudržela a zvíšila jsem ho také !!!musela jsem nakonec povolit osobní kontolu což bylo promě velice nepříjemné!! (Je to nelegálné a trestné ostaraha na to právo némá ) A poté jsem mohla odejít

Už mě v té prodejně v životě neuvidí -!!!
Byla bych ráda kdyby bylo nějaké prověření a zásadný opatření(nejlépe by bylo kdyby vyměnili své arogantní zaměstnance) aby se takové věci neopakovali !!


Produkt

Arogance


Požadované řešení

Vyhození zaměstnance ostrahy a vedoucí prodavačky!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2021 10:03, před 4 lety

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2021 13:18, před 4 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2021 22:00, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2021 12:07, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.