Společnost


Ivana Vysušilová

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4981Nedodané zboží a nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2014, před 10 lety

Gabriela Vacková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 14.10.2014 jsem učinila objednávku u této společnosti ve výší 2 229,-Kč včetně poštovného.Jednalo se o dva kusy kabelek-údajně originálů. Doposud nemám ani kabelky a ani ( již 2x přislíbené ) peníze zpět na účtě. Po učinění objednávky jsem byla vyzvána k úhradě peněz na jejich účet s tím, že mi zboží obratem zašlou. Mailová korespondence s údajnou asistentkou,která se po žádosti o vrácení peněz odmlčela byla o slibech a výmyslech typu-máme auto na hranici a celníci ověřují pravost. Mohu vše doložit.

Děkuji

Gabriela Vacková


Produkt

Michael Kors - Jet Set Travel Logo Checkerboard Kožená elegantní kabelka Michel Kors Michael Kors - Fulton Quilted Luxusní crossbody kabelka Micheal Kors


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2014 11:23, před 10 lety

V případě, že zboží nebylo v rámci uzavřené kupní smlouvy dodáno, má kupující právo dle § 1978 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit z důvodu prodlení - nedodání zboží ve sjednané lhůtě, ani ve lhůtě dodatečně stanovené. Pokud tak již kupující učinil, má právo na vrácení peněz. Lhůtu pro vrácení peněz je třeba v odstoupení určit. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 12:47, před 10 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.