Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 29.3.2021 jsem si zakoupila jízdenku do Nové Paky z Hradce Králové. Na tabuli jsem se dozvěděla, že je výluka. V Hradci stály 2 autobusy. Jeden jel přímo do Poděbrad, řidič nám řekl, že do Chlumce nezajíždí a druhý do Chlumce. Nastoupila jsem do autobusu a řekla řidiči, že pokračuji do Nové Paky. Když jsme přijeli do Chlumce, vlak ve stanici už nebyl a výpravčí mi řekl, abych nastoupila do autobusu do Nového Bydžova. Po příjezdu do Nového Bydžova mi oznámili, že vlak směr Nová Paka už odjel. Další vlak jede ráno.Žádám vás, abyste přijali opatření, která zamezí opakování této situace. Není nic příjemného trávit noc v Novém Bydžově na nádraží nebo si zajišťovat odvoz.
Žádám o informaci, jak zamezíte opakování této chyby.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.