Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, prosím o radu ohledně akce na stikeez u společnosti Lidl. Akce stikeez měla trvat od 8.3.2021 s tím, že na nákup nad 1500,- si můžete vybrat buď album nebo pytlík stikeez. Po dobu celé akce jsem v Lidlu Slaný uděla celkem 5 nákupu. První nákup hned 9.3.2021 tedy druhý den po zahájení akce. Bylo mi řečeno, že alba nemají. Během každého z 5 nákupů jsem se ptala na album, ani jednou nebylo, teď naposledy mi paní prodavačka řekla, že alba byli celkem 2 dny v prvním týdnu akce a jeden den v týdnu mezi 15 az 21.3.jak je možné, že v akci která má trvat cca měsíc mají 3 dny alba na prodejně a to ještě slovy paní prodavačky "měli jsme pár kusů". Neměla by náhodou společnost Lidl zajistit zboží do akce dle průměru nákupů denně té které pobočky x počet dní akce? Když jsem zadala do vyhledávače na FB stikeez album vyjede vám spousta rozhorcenych komentářů, že zrovna na jejich pobočce měli par kusů které byli hned pryč. Mezi tím vám v televizi běží reklama na stikeez, na internetu a poutačich máte napsáno rozdáváme k prvním 250 000 nákupů nad 1500 alba a pytlicky a na FB stránkách Lidl se dočítáte, že rozdali 350 000 alb (mohu doložit screenem obrazovky). Když pominu že společnost Lidl píše pokaždé něco jiného tak mi to celé přijde jen jako způsob jak nalákat lidi, aby přišli nakoupit, protoze na dveřích obchodu visí poutač na stikeez alba, ale nikde není ani zminka o tom, že nejsou a nebudou dokud, se po nakupu vyloženě nezeptáte na pokladně. Jak mám malému dítěti vysvětlit, že jsem pro to udělala maximum, ale ty stikeez co už ma doma, se mu budou prostě válet v krabici protože společnost Lidl na něm chtěla akorát vydělat? Jak mám teď tedy postupovat prosím? Je mé podezření na klamavou reklamu správné?
Akce stikeez
Naskladnění alb a rozdávání jakožto omluvu každému dítěti.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro reakci. Navíc se nejedná o případ spadající pod ochranu spotřebitele. Děkujeme Lidl.
Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.
Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.
Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může kontaktovat krajský živnostenský úřad.