Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#49812Balíček zdarma

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2021, před 4 lety

Veronika Hartigová

Znění stížnosti

V únoru jsem využila nabídky balíčku vitamínu D na rok pouze za cenu poštovného a balného tj. 49,00. Balíček mi do dnešního dne nebyl dodán. Dnes ovšem přišla urgence na zaplacení dané částky za doručení. Považuji to za nehoráznost. Pokud by mi byl balíček doručen, platbu bych provedla. Přijde mi, že jen z lidí lákáte osobní údaje a 49 korun za nic taky přijde k duhu. Zaplatila jsem. Berte to jako poslední peníze co jste ode mě viděli.


Produkt

Balíček vitamínu D na rok zdarma


Požadované řešení

Žádám okamžité vymazání všech mých osobních údajů že všech vašich databází.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2021 09:23, před 4 lety

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2021 09:51, před 4 lety

Vážená paní Hartigová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že Vaši objednávku ročního balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris evidujeme a zásilka byla naší společností odeslána s termínem doručení okolo 10.2.2021. Uvádíte, že jste zásilku neobdržela, nejspíše Vám ji tedy nedoručila Česká pošta. V těchto případech apelujeme na naše zákazníky, aby nás o této skutečnosti informovali, abychom mohli sjednat nápravu, např. odesláním nové zásilky. Tuto informaci jsme od Vás však neobdrželi, a proto bylo systémem odesláno upozornění na dlužnou částku. Uvádíte, že jste produkt přesto uhradila - platba zatím na našem bankovním účtu připsána nebyla, nicméně po připsání jí odešleme zpět na Váš bankovní účet - poprosíme o číslo účtu, na který si přejete úhradu poukázat zpět. Zaslané vyjádření může být použito ve věci reklamace u přepravce. Omlouváme se za způsobené potíže. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že zákaznický účet byl k dnešnímu dni zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.3.2021 10:14, před 4 lety


Veronika Hartigová

Dobrý den,

děkuji za rychlou reakci. Toto vyjádření jsem víceméně čekala. Hodíme to na Českou poštu... Nicméně píšete, že apelujete na zákazníky, aby Vás kontaktovali při nedoručení zásilky. To je lež. Poslední kontakt bylo potvrzení objednávky. Žádná zpráva o odeslání balíčku, žádný apel. Když nic nepřišlo, řekla jsem si, že jsem jenom blbě naletěla a dobrovolně předala své osobní údaje. Celou věc jsem pustila z hlavy. A ejhle po skoro dvou měsících bez jakékoliv komunikace, mi přijde složenka k úhradě. Toto prostě není seriózní jednání solidní firmy. Tím pádem Vám sem ani nebudu psát číslo svého účtu. K Vaší společnosti jsem ztratila veškerou důvěru a žádné další informace už Vám neposkytnu. Nechť Vám těch 49 korun poslouží. Mě bude úplně stačit vymazání veškerých mých údajů.

S přáním hezkého dne

Hartigová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2021 11:20, před 4 lety

Vážená paní Hartigová,

dovolte mi uvést na pravou míru Vaše tvrzení o tom, že zákazníky nikterak neinformujeme. Po několika týdnech po objednání naše zákazníky telefonicky kontaktujeme s tím, jestli balíček v pořádku obdrželi. Zákazníkům taktéž zasíláme dopis stejného znění. Pokud zákazníci zásilku neobdrží, běžně nás kontaktují na náš email info@naturamed.cz, případně nás informují prostřednictvím naší zákaznické linky. Jak jsem již uvedla, následně komunikujeme s Českou poštou a ztracenou zásilku se snažíme dohledat. Aby však naši zákazníci nemuseli čekat, než dodání s doručovatelem vyreklamujeme, můžeme buď odeslat náhradní zásilku, případně stornovat související pohledávku.

Hezký den.

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 08:58, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2021 23:20, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.