Počet nahlášených stížností: | 137 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den pane samička.podnikam v truhlářství.jiz spoustu let jsem měl u vás inzeráty za které jsem neplatil nemalé peníze za topovani.nic méně se mi inzeráty u vás oplatily a neváhal jsem za ně platit.a takových lidí je u vás mnohoyslim že by se tedy měli všichni měřit jedním metrem .prodával jsem kvalitní věci a měl velkou návštěvnost.do nedávná.nezi mi jedna paní napsala že při otevření inzaru,mého.se otevírají podobné inzeráty jiných výrobců ,ale ne můj.po napsání stížnosti .David Rozhold mi všecky mé inzeráty vymazal
I ty které byly s prodejem nepotřebných věcí z dílny.a napsal že jsem porušil podmínky.myslimnue firem které tam inzerují své výrobky,nebo překupníky různých aut,kol atd je tamnoho a ti hlavně dělají obrat v topování.tidiz nechápu jednání toho pána.jedna sem tam o stížnost konkurence?nebo to nechápu.za inzeráty jsem platil.posledni email od toho pána bylo že mám malé přirození.nezlob te se.ale nevím ceho ten pán je vlastníkem.aby si tohle dovolil napsat člověku který za inzaraty ročně u vás nechá okolo 8 000,-rocne.to si myslím že na jednoho člověka opravdu není málo.
Snad se k vám tento email dostane a doufám že me inzeráty mi vrátíte .inzeráty byli vedené pod tel číslem (viz referenční údaj).(email viz referenční údaj).diky za odpověď .teď koukám že jsem bylymazán i z registrace
Chci jen vrátit mé inzeráty
|
Tweet |
Byla-li služba poskytnuta úplatně, platí, že pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky řádně poskytnuta, ačkoli stěžovatel splnil dohodnuté podmínky pro poskytnutí služby, jedná se o podstatné porušení smlouvy a stěžovatel má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě podnikatel vrátí úhradu za nevyužitou službu, pokud stěžovatel nemohl využít tuto službu. Nevrátí-li podnikatel stěžovateli úhradu za neposkytnutou službu, bezdůvodně by se obohatil. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc mazat zveřejněný inzerát.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.