Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#49816Administrativní poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2021, před 4 lety

Jaroslav Zabořil

Znění stížnosti

Dne 9.2021 jsem přes vasestiznosti.cz řešil neoprávněnou neobjednané zboží. Číslo stížnosti "#48339Zrušení objednávky"
NaturaMed i přes ujištění, že objednávku zrušil zaslal složenku na úhradu administrativního poplatku/ neuhrazené faktury.


Produkt

Naturamed administrativní poplatek/neuhrazená faktura


Požadované řešení

Žádám o vyřazení z evidence společnosti a zrušení tohoto poplatku. Již jednou to bylo potvrzeno, tak nevím proč mě NaturaMed stále eviduje a zasílá složenky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 10:30, před 4 lety

Jelikož stížnost ID 48339 již byla vyřešena a zákaznický účet měl být zablokován a osobní údaje předány k vymazání, přeřazujeme ji tímto na společnost, aby se mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2021 11:17, před 4 lety

Vážený pane Zabořile,

dovolte mi Vás ujistit, že pohledávka ve výši 49,- Kč byla stornována. Na zaslané upozornění, prosím, neberte zřetel. Systémově bylo již ve zpracování a bylo odesláno na Vaši adresu. K dnešnímu dni však neevidujeme žádnou pohledávku k úhradě. Z naší strany se jedná o poslední kontakt.

Děkujeme a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2021 22:28, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2021 08:47, před 4 lety


Jaroslav Zabořil

Hodnocení:

Komentář: Společnost mě osobně ujistila, že bylo vše stornováno, jen doufám, že opět nepřijde nějaká složenka.