Společnost


XSARA-AS-POL

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49820Nevrácená částka za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2021, před 4 lety

Danuše Navrátilová

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 21.února jsem obdržela a zaplatila sadu dámských kabelek 4 v 1.Druhý den 22.února jsem zboží vrátila, protože se jednalo o velice nekvalitní provedení. Vyplnila jsem jejich Protokol o vrácení a zboží zaslala jako doporučenou zásilku a uhradila poštovné ve výši 60,- Kč.Pošta mně sdělila, že balíček firma v pořádku obdržela další den.Protože se nic dalšího nedělo,obrátila jsem dne 10.3. na tel.č. 702873900 kde mně bylo sděleno, ať zašlu kopii potvrzení,což jsem emailovou poštou učinila. Od té doby se nic neděje,nikdo se neozval, peníze nepřišly,přestože jsem v emailu uvedla jak číslo účtu tak i přesnou částku,telefon nikdo nebere,firma hraje roli tzv.mrtvého brouka.
Proto varuji všechny, kteří této neseriózní firmě uvěřili.


Produkt

Sada dámských kabelek 4v1 - Schopperka,listonoška,taštička,ETUI popelavě šedá


Požadované řešení

Okamžité vrácení částky 319,-Kč,účet byl uveden na emilu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2021 15:02, před 4 lety

Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 16:55, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 14:53, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.