Společnost


EXPRES VAN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49821Reklamace u přepravní společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2021, před 4 lety

Aleš Vybíhal

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 19.3.2021 jsem obdržel zásilku od přepravní společnosti Expres VAN s.r.o. Číslo zásilky 6411101416. Po rozbalení jsem zjistil že je nárazník zlomen a je ulomený spodní plast na tažné zařízení. I přes to že zásilka byla označena jako křehká. Prodávající tvrdí že nic takového při odeslání na nárazníku nebylo. Fotky poškození jsme hned ten den doložil.

Oprava by stála vice jako cena za kterou jsem ho koupil 3500kč, navíc jsem platil poštovné 883Kč při převzetí zásilky.

Přepravní společnost mi reklamaci neuznala, nepřiznali chybu, prodávájící má i svědky když ji balil kteří potvrdí že byl v pořádku. Obal zásilky nebyl poškozen (byl zabalen ve fólii a mirelonu. Prasknout mohl lehce při hrubém zacházení. Fotky s datem před odesláním bohužel nemám, sehnal jsem jen čestné prohlášení od prodávajícího že byl nárazník v pořádku.

S pozdravem Aleš Vybíhal


Produkt

Zadník nárazník Ford Mondeo MK4, použitý


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za přepravu 883kč a náhradu škody za nárazník 3500. Minimální oprava je 700 za svaření platu + 3000kč lakování

číslo úctu: 1015961933/6100


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 11:46, před 4 lety

Pokud byla reklamace zamítnuta z důvodu uvedeného v § 2170 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tedy z důvodu, že by věc měla vadu již před převzetím, nebo by tuto vadu kupující sám způsobil, je na spotřebiteli, aby prokázal opak. Může tak učinit např. prostřednictvím fotografií, videem, popřípadě i svědeckou výpovědí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 16:53, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 12:51, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.