Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#49826Nedoručení balíčku a arogantní jednani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2021, před 4 lety

Alena Ptáčníková

Znění stížnosti

V pondělí jsem obdržela e-mail, že mi v následujících dnech bude doručován balíček (cca v šest hodin ráno). Následně jsem v půl jedenácté obdržela e-mail, že jsem nebyla k zastižení. Zvláštn,i, když jsem byla celé dopoledne se synem doma.
Následně jsem to začala řešit a zjistila, že doručovatel neměl mě telefonní číslo (očividně zazvonit na funkční zvonek je moc práce). Když jsem tuto skutečnost naznačila, bylo mi sděleno, že adresa příjemce rovněž nebyla správná. Když pominu skutečnost, že mi nebyl doručen ani e-mail, o tom, že se PPL dneska chystá balíček doručovat, je celkem zajímavé, že adresa (duplicitní cp) vadilo doručování. Přičemž ale hodit balíček (bez jakéhokoliv předchozího pokusu o doručení) do nejbližší výdejny a to v neuvěřitelně rychlém čase, však problém nebyl.
Pani z podpory mi poté sdělila, ze výdejnu mám 100 m od baraku, tak na co si stěžuji. Ale že pokud chci, bude mi balíček opětovne někdy v průběhu týdne doručován (když jsem si představila, že bych stejnou situaci musela absolvovat ještě jednou). Raději jsem si balík vyzvedla.
Nejzajímavější je fakt, že na obálce byla adresa správně (duplicitní cp bylo na samostatném řádku a bebez názvu ulice), takže adresa poznat šla..


Požadované řešení

Postih zaměstnance. Takové arogantní jednání už jsem dlouho nezažila. Navíc nechat si zaplatit za doručení, které se vůbec neuskutečnilo, velká paráda!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2021 10:21, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2021 12:41, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 16:51, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.