Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
V pondělí jsem obdržela e-mail, že mi v následujících dnech bude doručován balíček (cca v šest hodin ráno). Následně jsem v půl jedenácté obdržela e-mail, že jsem nebyla k zastižení. Zvláštn,i, když jsem byla celé dopoledne se synem doma.
Následně jsem to začala řešit a zjistila, že doručovatel neměl mě telefonní číslo (očividně zazvonit na funkční zvonek je moc práce). Když jsem tuto skutečnost naznačila, bylo mi sděleno, že adresa příjemce rovněž nebyla správná. Když pominu skutečnost, že mi nebyl doručen ani e-mail, o tom, že se PPL dneska chystá balíček doručovat, je celkem zajímavé, že adresa (duplicitní cp) vadilo doručování. Přičemž ale hodit balíček (bez jakéhokoliv předchozího pokusu o doručení) do nejbližší výdejny a to v neuvěřitelně rychlém čase, však problém nebyl.
Pani z podpory mi poté sdělila, ze výdejnu mám 100 m od baraku, tak na co si stěžuji. Ale že pokud chci, bude mi balíček opětovne někdy v průběhu týdne doručován (když jsem si představila, že bych stejnou situaci musela absolvovat ještě jednou). Raději jsem si balík vyzvedla.
Nejzajímavější je fakt, že na obálce byla adresa správně (duplicitní cp bylo na samostatném řádku a bebez názvu ulice), takže adresa poznat šla..
Postih zaměstnance. Takové arogantní jednání už jsem dlouho nezažila. Navíc nechat si zaplatit za doručení, které se vůbec neuskutečnilo, velká paráda!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.