Společnost


ARTEDDY EU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4983Zamítnutá stížnost na dámský opasek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2014, před 10 lety

Vlasta Hruziková

Znění stížnosti

Dne 7.10.2014 jsem si koupila opasek v ceně 69 Kč. Po PRVNÍM použití se dírky protrhly a celkově celý opasek se začal rozlepovat. 18.102014 jsem opasek předala prodávajícímu k reklamaci.
3.11.2014 byl výrobcem vracen zpět se závěrem "mechanické poškození zboží zákazníkem. Zamítnutí.
Prosím o radu, jak mám postupovat dál, abych svou stížnost vyřídila ke své spokojenosti. Prodejce mi navrhl, že to pošle znovu, ale upozornil, že asi dostanu stejnou odpověď.
Určitě chápete, že nejde o 69 Kč, ale opasek není věc na jedno použití. K reklamaci jsem jej odevzdala až za 11 dnů, protože prodejna Prior, kde jsem opasek koupila není v blízkosti mého bydliště, takže až jsem do centra Místku měla cestu, tak jsem opasek dala k reklamaci.
Reklamační list má číslo 299, vzor zboží 2537106.
Děkuji za radu
Vlasta Hruziková


Požadované řešení

Vrátit 69 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 12:25, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud reklamaci zamítá. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o mechanickém poškození, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. V tomto případě je nutné argumentovat i tím, že se závada vyskytla v krátném časovém intervalu po převzetí zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 15:39, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.