Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den. Vzhledem ke špatnému období covid. Jsem bohužel zaplatila pozdě dvě faktury. Byla jsem měsíc vypnutá. Vodafone na mě najal nakou společnost Logi call!!! Že mám zaplatit za nake jejich úkony! Já, ale měla faktury, už zaplacené, tak proč bych to měla platit? Pak třikrát se volalo na Vodafone, že už žádný dluh není a pokuta za vypnutí bude připočtené k faktuře! Ale pak zjistím, že mám údajně naky dluh prý z minula.... Což jsem už neměla!!!! A když to sectu, tak mám navíc zaplatit 2000!!!to snad ne?! Třikrát hovor na vaši lince a pokaždé.... Jiná verze? A slečna mi řekne, že když zavolám po čtvrté, tak mi řeknou zase něco jiného?! To nemyslíte vážně?! S vodafone končím. Doplatím co chcete a už vaší společnost nechci!!!!!
Problém s vaší komunikaci!!!!
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Lorenc, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.