Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou a poradenstvím, zda-li mohu odstoupit od smlouvy. 19. března jsem na internetu vyplnila zájem o nutrční poradenství, ozvala se mě ihned paní, kde jsme se dohodoly na určitém programu poradenství, vyplnila za mě formulář a poslala VOP. Druhý den po pročtení recenzí atd. Jsem se rozhodla, že tuto službu již nechci a to také vzhledem k mé plánované operaci.
Asi 2 dny na to jsem emailem, jelikož jsem se nemohla dovolat, kontaktovala firmu se žádotí odstoupení od smlouvy. Poslali mě rekamační protokol a uvedli, že odstoupit nemohu. Vyplnila jsme rekalmační protokol a ihned jsem zaslala zpět. Důvod jsem uvedla, vzhledem k zdravotnímu stavu. Bylo mě odpovězeno, že to není důvod a že se chtějí spojit s mým ošetřujícím lékařem, poslat lékařskou zprávu a že na posouzení mají 30 dnů. Částku má již platit od 15/4 a to 2000 měsíčně- Podotýkám, že jsem nic nestvrdila podpisem a to ani elektronicky, nebyla jsem u nich na pobočce.
Nevím jak dále postupovat, jelikož dnes mě seznámily, že pokud nebudu platit od 15/4 budou naskakovat penále. Navíc jsem od 19/3 tedy po telefonickém rozhovoru s nutriční tvz poradkyní neobdržela žádný jídelníček nebo jinou služvu.
Děkuji za pomoc
Nutriční poradenstív
Ráda bych, aby mě písemně potvrdili, že se ruší objednávka
|
Tweet |
Byla-li smlouva uzavřena na dálku, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů (dle § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Odstoupení od smlouvy je jednostranným právním aktem a není tedy nutné uvádět žádný důvod, tj. spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.