Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#49846Špatně namarkované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2021, před 4 lety

Martina Urbanová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 31.03.2021 v 17:19:08 jsme platila v Bille na Proseku (filiálka 00103) u pokladníka č.31. Bohužel jsem si na místě nezkontrolovala účetenku, až doma jsem zjistila, že mi pokladní namarkoval chybně dvě položky zboží. 4x velkou Clever Billa kávu místo 3 velkých a jedné malé a dále 2x položku Kiri sýr namísto jedné. Rozdíl činí cca 55,- Kč. Nákup nebyl nijak velký (celkem 557,60,-Kč), zaráží mě pouze fakt, že v jednom menším nákupu udělá pokladní hned dvě chyby. Nijak tomu nepřidává ani fakt, že pokladní neodpověděl ani na jeden z mých pozdravů. Prosím tedy o nápravu. Správnost údajů půjde jistě ověřit ze záznamu kamer.


Produkt

Filiálka 00103, pokladna č. 11, doklad: 186, pokladní č. 31, 31.03.2021, 17:18:02


Požadované řešení

Vrácení částky za chybně namarkované zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 09:13, před 4 lety

V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2021 09:53, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 16:02, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.