Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes 31.03.2021 v 17:19:08 jsme platila v Bille na Proseku (filiálka 00103) u pokladníka č.31. Bohužel jsem si na místě nezkontrolovala účetenku, až doma jsem zjistila, že mi pokladní namarkoval chybně dvě položky zboží. 4x velkou Clever Billa kávu místo 3 velkých a jedné malé a dále 2x položku Kiri sýr namísto jedné. Rozdíl činí cca 55,- Kč. Nákup nebyl nijak velký (celkem 557,60,-Kč), zaráží mě pouze fakt, že v jednom menším nákupu udělá pokladní hned dvě chyby. Nijak tomu nepřidává ani fakt, že pokladní neodpověděl ani na jeden z mých pozdravů. Prosím tedy o nápravu. Správnost údajů půjde jistě ověřit ze záznamu kamer.
Filiálka 00103, pokladna č. 11, doklad: 186, pokladní č. 31, 31.03.2021, 17:18:02
Vrácení částky za chybně namarkované zboží.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.