Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#49850Vitamin d zdarma

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2021, před 4 lety

Dana Vidlařová

Znění stížnosti

Objednala jsem si vitamin d zdarma (platím jen poštovné 49 Kč, žádné závazky). Vitamín nepřišel, akorát mě opakovaně oslovovali (telefonicky) zástupci firmy s nějakou nabídkou. Tento týden mi došlo upozornění na nezaplacenou fakturu ve výši 49 Kč. Nic jsem nedostala, nic neplatíte. Na stížnost e-mailem došla jen automatická odpověď. V telefonu na zákaznickou linku mi bylo řečeno, že to byla jen obálka do schránky, ale ani tu jsem nedostala. Bylo mi doporučeno napsat e-mail s prohlášením, že jsem balíček nedostala a uvedením VS se složenky a tím to prý skončí. Tak píšu, op3t automatická odpověď. Ale jak se tak dívám na recenze, asi adept na Černé ovce.


Produkt

Výhodná nabídka, nic nepřijde, jen požadavek na zaplacení


Požadované řešení

Vzhledem k počtu stížnosti, trochu jiní šmejdi. Asi počítají s tím, že 49 korun radši všichni oželí, než si komplikovat život.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 09:08, před 4 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2021 13:12, před 4 lety

Vážená paní Vidlařová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela dne 7.2.2021 objednávku ročního balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris, zaslanou prostřednictvím našeho webu. Na základě této objednávky jsme zásilku odeslali s termínem doručení okolo 11.2.2021. Uvádíte, že jste produkt neobdržela, pravděpodobně Vám ji tedy nedoručila Česká pošta. Pohledávka ve výši 49,- Kč byla stornována a Vaše zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Dovolte mi Vás také informovat, že na Váš email jste obdržela automatickou odpověď, protože emaily od našich zákazníků se vyřizují postupně. Snažíme se na ně reagovat, co nejdříve po obdržení, a proto je nejprve nastavena automatická odpověď, abychom díky ní zákazníky mohli ujistit, že jsme dotaz či požadavek v pořádku přijali. Dovolte mi Vás ujistit, že zákaznický účet byl zablokován dne 31.3.2021 na základě Vašeho požadavku při Vašem telefonickém hovoru.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2021 21:58, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2021 12:19, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.