Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Od října 2020 jsme řešili, nepřipojeni internetu z důvodu stěhování ..
Nedospěli jsme vůbec nikam..stížnosti jsem psal dvě na tyto stránky ...
Vážená P. P. mě odkázala vždy na reklamace... což tedy jsem se pokoušel přes můj Vodafone , mě to prostě nepustili nikam... tak jsem každý den volal operátorovi (dva z telefonátů jsme si i s manželkou nahráli, jelikož jsme toho už měli dost a po dvakrát jsme požádali sousedy o přítomnost)... volání bylo na nic... a tak jsme platili internet a TV .. který jsme od října neměli. Děti ve škole velké problém z důvodu distanční výuky.
No a jelikož jsme se nikam od října nepohnuli, tak jsme si v prosinci vzali internet od jiného zřizovatele( zvesela jsme platili dva) a 25.února 2021 jsme konečně z důvodu dokončení závazku od Vodafone odešli... po ujištění operátorem, že máme vše v pořádku jsme přešli jinam...
Včera jsme šle nemile zjistili, že nám stále účtují vše i přes naše SMS o ukončení a dokonce i internet, který nám nezapojil ... tak opět komunikace s operátorem jistě na nic...už vůbec nevíme co dělat.. možná pořadí P. P...
Už i zvažujeme na popud sousedů zveřejnit praktiky Vodafone v TV...nebo se máme snad soudit?Kdo nám vrátí peníze za internet od 10/2020 do 2/2021... ?
Bude jim muset platit i měsíc co již u nich nejsme ?Jak dlouho budeme mí co do činění s touto společností? To je vděk za 15 let u nich.,Chňoupek Beroun
Internet a neoprávněné vyúčtování
Vyřešení
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Chňoupková, je mi líto, pokud záležitost nebyla dořešena. Jak jsem Vás již informovala, z důvodu ochrany osobních údajů není zde možné řešit Vaši záležitost a ze stejného důvodu nemám žádné informace k Vaší stížnosti. Dovoluji si Vás znovu požádat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Jen bych chtěla ještě , informovat jak náš případ pokračuje...
Dne 28.3.2021 jsem volala do Vodafone neb mi přišla SMS, že jim dlužíme za služby, které jsem již od 26.2.2021 měl zrušené což jsme provedli až po té kdy jsem se informovala, že máme vše v pořádku a můžeme vše ukončit.. operátor mě ujistil, ze je vše Ok...
Přenos čísel proběhl 1.3.2021 .. internet jsme rušili i když nám ho od 10/2021 nebyli schopni nainstalovat i přes to, že jsme ho platili..
Dlouho jsem vedla s paní rozhovor a ona mě přepojovala ke všem čertům, ale nikam se nedovolila a tak mi řekla, že se mi do 5 dnů ozvou do teď nic!!!!!!! Nehodlali jsme plati něco co je zrušené!!!
No a dnes další SMS , že máme zaplatit 3800 a něco za služby... lidi zlatí málem mě ranila mrtvice..
nemohla jsem volat , jelikož už bylo pozdě! musím zitra!!!
Nevím co máme platit, když už od konce února u nich nejsme!!!! A zajímalo by mne p. Pilná proč se neozýváte klientům tak jak slíbíte..
A jak tak koukám na příspěvky nejsme jediny s podobným problémem!!!!!
Tato společnost s lidmi nejedná , neřeší .. jen neoprávněně účtuje .. my na to dojíždime teď po asi 17 letech u nich... máme peklo a to doslova...!!!!!!
Dobrý den, paní Chňoupková, pokud jste nám reklamaci poslala přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, nebo poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, odpovíme Vám co nejdříve, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů. Věřím, že se Vaši záležitost podaří vyřešit. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Dobrý den, náš problém stále přetrvává ...
Společnost Vodafone nic neřeší, jen z nás vymáhají stále nějaké částky ...
Prosíme o radu, jsme uplně bezradní..
Od 12. října jsme žádali Vodafone o znovu zapojení internetu z důvodu stěhování v rámci města... internet jsme stále platili, ale společnost nám technika až do ledna 2021 neposlala i přes naše neustálé telefonáty( skutečně jsme volali den co den i několikrát denně,) Prosili jsme, že opravdu internet potřebujeme z důvodu distanční výuky našich děti. Vždy slíbili, že technika pošlou... ale bohužel nikdy nikdo nepřišel a my platili internet a TV dál a službu jsme neměli.
2.12.2021 jsme si zařídili internet u jiné společnosti( museli jsme děti měly problémy ve škole) a čekali, až nám 28.1.2021 a následně 26.2.2021 skončí závazky u Vodafone..
24.2 2021 jsme do Vodafone volali a zjistili se, že máme vše v pořádku a můžeme odejít... operátorovi jsme oznámili , že budeme odcházet a že internet , který nám od 12.10.2021 nepřišli zapojit i přestože jsme ho platili už nechceme a že u nich končíme... operátor potvrdil náš odchod.. a my to měli za vyřešené a od 28.2.2021 jsme u jiné společnosti... došlo k přenosu čísel atd..
12.4.2021 nám ale přišla sms , že dlužíme za měsíc březen 3285 kč za pevný internet...
Nechápeme co je to za částku... spojili jsme se s operátorem... řekl , že nemáme internet zrušený.. tak jsme vysvětlovali ,že žádný od 10/2021 nemáme atd atd..
Byli arogantní a tak jsme psali e-mail přímo na oddělení péče o zákazníka..
Nic se neděje... už jsme opravdu bezradní ... nehodlám platit službu, kterou nám oni nezřídili.. my o ní zájem měli ...
Prosím o radu , jak dál postupovat.
Máme i nahrané nějaké telefonáty s prosbami o připojení.
Děkujeme snad už nám toto peklo skončí
Jak je uvedeno v prvním vyjádření, spotřebitel je oprávněn vyúčtování reklamovat. V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Ačkoliv to není ve stížnosti nikde explicitně uvedeno, je možné, že společnost vyžaduje zaplacení částky za měsíc březen z důvodu, že mohla v tomto měsíci běžet výpovědní lhůta. Tento závěr je pouze spekulativní.
K naší výše uvedené spekulaci uvádíme, že pokud společnost spotřebiteli sdělí, že je služba k určitému datu zrušena, vyvolá takové sdělení ve spotřebiteli oprávněně dojem, že ukončení dané služby se vztahuje k datu, který společnost označila za datum zrušení služby. Nevíme, jak komunikace přesně vypadala, ale zrušení služby výše popsaným způsobem je zrušením závazku dohodou, a je proto dle našeho názoru vyloučeno, aby v takovém případě běžela (obvykle měsíční) výpovědní lhůta. Avšak i pokud by se jednalo o ukončení závazku výpovědí a nikoliv dohodou, považujeme za pochybení, pokud by na skutečnost, že bude běžet měsíční výpovědní lhůta, spotřebitelka nebyla při ukončování závazku při komunikaci se společností upozorněna.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji, aby nás po ukončení reklamace (resp. po uplynutí 30 denní lhůty pro její vyřízení) informovala o výsledku reklamačního řízení. S dalšími dotazy se může spotřebitelka obracet i na telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.