Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
Píši jménem mnoha nespokojených slečen, které užívají platformu Vinted. Problém je nemalý.
Zaprvé mizí z ničeho nic konverzace mezi prodávající a kupující, což v mnoha případech znemožnuje prodej, dále pokud člověk využije placenou funkci tzv. topování, aby byl předmět viditelný, předmět vidět v katalogu není. Jedná se tedy o neoprávněné obohacení, jelikož služba neodpovídá popisu.
Marně se snažíme již několik dní kontaktovat podporu (parta_vinted), ta ale bohužel nic neřeší a dá ihned problém jako vyřešený, nic se ale nestane..
Dohledat jakýkoli jiný kontakt na tuto platformu je nadlidský úkol, obracím se tedy na Vás s nemalým úkolem, pomoci mi vyřešit tento problém.
Děkuji, Bezpalcová
Platforma Vinted, admini
Stačilo by jen problém začít řešit.
|
Tweet |
Byla-li služba poskytnuta úplatně, platí, že pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky řádně poskytnuta, ačkoli stěžovatel splnil dohodnuté podmínky pro poskytnutí služby, jedná se o podstatné porušení smlouvy a stěžovatel má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě podnikatel vrátí úhradu za nevyužitou službu, pokud stěžovatel nemohl využít tuto službu. Nevrátí-li podnikatel stěžovateli úhradu za neposkytnutou službu, bezdůvodně by se obohatil. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.