Společnost


www.unifashion.cz

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49858Zaplacené zboží,ale nedodané

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2021, před 4 lety

Taťána Janečková

Znění stížnosti

Dobrý den,
16.7.2020 jsem si z unifashion.cz objednala zboží,které jsem hned zaplatila.17.7.2020 mi přišel email,že platba byla přijata.25.7.2020 mi přišel email,že se objednávka zpracovává a bude vyřízena do 10ti pracovních dnů.10.8.2020 jsem poslala email,že zboží ještě nedorazilo a bylo mi odpovězeno,že se to prodlužuje,že zboží nebylo na skladě.Psala jsem jim vždy za několik dní a vždy odpověď,že toho mají hodně.21.9. mi napsali,že si všimli mé objednávky a že se mám rozhodnout,jestli chci zboží poslat nebo stornovat objednávku.Napsala jsem,že několik dní počkám,ale potom už budu chtít vrátit peníze.10.12.2020 mi přišel email,že ode mne odstoupení od smlouvy přijali a bude vyřízena do 7-14 dnů.Potom mi byla napsána sms zpráva,že mám napsat číslo objednávky a číslo účtu,kam pošlou vrácené peníze.Od té doby jim píši na emaily i sms zprávy a nekomunikují.Penize mi dosud nevrátili.Číslo objednávky-2020000976


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 09:29, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2021 09:40, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 14:26, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.