Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
16.7.2020 jsem si z unifashion.cz objednala zboží,které jsem hned zaplatila.17.7.2020 mi přišel email,že platba byla přijata.25.7.2020 mi přišel email,že se objednávka zpracovává a bude vyřízena do 10ti pracovních dnů.10.8.2020 jsem poslala email,že zboží ještě nedorazilo a bylo mi odpovězeno,že se to prodlužuje,že zboží nebylo na skladě.Psala jsem jim vždy za několik dní a vždy odpověď,že toho mají hodně.21.9. mi napsali,že si všimli mé objednávky a že se mám rozhodnout,jestli chci zboží poslat nebo stornovat objednávku.Napsala jsem,že několik dní počkám,ale potom už budu chtít vrátit peníze.10.12.2020 mi přišel email,že ode mne odstoupení od smlouvy přijali a bude vyřízena do 7-14 dnů.Potom mi byla napsána sms zpráva,že mám napsat číslo objednávky a číslo účtu,kam pošlou vrácené peníze.Od té doby jim píši na emaily i sms zprávy a nekomunikují.Penize mi dosud nevrátili.Číslo objednávky-2020000976
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.