Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Od Vodafonu jsem odešel před více než půl rokem, z důvodu nekvalitních služeb, špatného jednání, neochoty a absolutní hlouposti společnosti. Cca 4 měsíce po odchodu mi Vodafon poslal že jim dlužím za využívané služby (které mimochodem jsem nevyužíval 6 měsíců), dobře ještě jsem to zkousl, poslal jsem a žádal jsem o potvrzení, že nic nedlužím. Zaslal jsem 3.reklamace !! nic...absolutně o ničem neví, lidi na lince jsou předpokládám lidi se základním vzděláním, nebo vůbec žádným. Aktuálně mi přišel zase dluh, za služby, které vůbec už ani mít nemohu!! Přístup hroznej, jednání otřesné a služby stojí za prd!
Pevný internet
Chci své peníze zpět!! Všechny od ukončení s nima smlouvy aktuálně to dělá 2,300 cca... a už nikdy nechci vědět že nějaký Vodafon existuje!!!!
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Budějský, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, reklamaci jsem poslal několikrát, dokonce přes vašeho zaměstnance Petra Kacafírka, jediné co mi přišlo je konečně potvrzení o bezdlužnosti ale peníze nikde!! Reklamaci jsem posílal několikrát písemně!! Prosím dohledejte si to tam! Řeším to už 8měsíců, 5 reklamací a za celou dobu co jste mě znova poslali k vymáhací službě jsem dostal pouze potvrzení ale peníze nikde. Váš přístup je vážně anti-zákaznický!
Budějský
Dobrý den, pane Budějský, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktoval přímo.
Pokud už jste tuto záležitost řešil reklamací, která ale byla zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Stížnost s ohledem na vyjádření společnosti uzavíráme bez dosažení dohody.