Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#49863Neoprávněný dluh

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2021, před 4 lety

Michal Budějský

Znění stížnosti

Od Vodafonu jsem odešel před více než půl rokem, z důvodu nekvalitních služeb, špatného jednání, neochoty a absolutní hlouposti společnosti. Cca 4 měsíce po odchodu mi Vodafon poslal že jim dlužím za využívané služby (které mimochodem jsem nevyužíval 6 měsíců), dobře ještě jsem to zkousl, poslal jsem a žádal jsem o potvrzení, že nic nedlužím. Zaslal jsem 3.reklamace !! nic...absolutně o ničem neví, lidi na lince jsou předpokládám lidi se základním vzděláním, nebo vůbec žádným. Aktuálně mi přišel zase dluh, za služby, které vůbec už ani mít nemohu!! Přístup hroznej, jednání otřesné a služby stojí za prd!


Produkt

Pevný internet


Požadované řešení

Chci své peníze zpět!! Všechny od ukončení s nima smlouvy aktuálně to dělá 2,300 cca... a už nikdy nechci vědět že nějaký Vodafon existuje!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 09:40, před 4 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2021 08:31, před 4 lety

Dobrý den, pane Budějský, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2021 22:27, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.5.2021 08:31, před 4 lety


Michal Budějský

Dobrý den, reklamaci jsem poslal několikrát, dokonce přes vašeho zaměstnance Petra Kacafírka, jediné co mi přišlo je konečně potvrzení o bezdlužnosti ale peníze nikde!! Reklamaci jsem posílal několikrát písemně!! Prosím dohledejte si to tam! Řeším to už 8měsíců, 5 reklamací a za celou dobu co jste mě znova poslali k vymáhací službě jsem dostal pouze potvrzení ale peníze nikde. Váš přístup je vážně anti-zákaznický!

Budějský

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2021 06:11, před 4 lety

Dobrý den, pane Budějský, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktoval přímo.
Pokud už jste tuto záležitost řešil reklamací, která ale byla zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 12:01, před 4 lety

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Stížnost s ohledem na vyjádření společnosti uzavíráme bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.