Společnost


ATYP Press, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49865Předplatné, kvalita služeb a porušení GDPR

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2021, před 4 lety

Gabriel Josef Melena

Znění stížnosti

Za pomoci známé, která se věnuje pomoci rodičům dětmi s autismem, jsem dostal doporučení na tento magazín. Dokonce jsem tedy napsal fejeton, abych se přidal k autorům. Měl jsem předplatné a řešili jsme to v mailové komunikaci. Fejeton označili za paskvil, kterému něco chybí. Když jsem chtěl vědět co konkrétně, přestali komunikovat. Žádal jsem o navrácení posledního předplatného a o výmaz v rámci GDPR. Nakonec to bylo zasláno i doporučeným dopisem RR798216215CZ. Dělají mrtvého brouka. K článkům v rámci magazínu se nechci vyjadřovat. Výmaz v rámci GDPR neproveden.


Produkt

předplatné magazínu


Požadované řešení

vrácení posledního předplatného + poštovného za nedoručitelný dopis


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 12:13, před 4 lety

Obecně lze o smlouvy odstoupit, pokud si to strany ujednají ve smlouvě, nebo pokud tak stanoví zákon (§ 2001 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V tomto případě konkrétní obsah smlouvy neznáme. Zákonné důvody pro odstoupení dle obsahu stížnosti dány nejsou (jednalo by se např. o situaci, kdy by společnost magazín posílala se zpožděním apod.).

Pokud by odstoupení od smlouvy a zrušení předplatného připadalo v úvahu, je možné, aby spotřebitel odstoupil od smlouvy pouze s účinky do budoucna - tj. aby zrušil předplatné od následujícího čísla, které mu má být doručeno, nikoliv zpětně (v souladu s § 2004 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2021 14:16, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.