Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#4987Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2014, před 10 lety

Dita Bleierová

Znění stížnosti

Dne 27.10 jsem objednala kosmetiku Eveline za 636Kč , kterou jsem zaplatila 29.10 převodem. Na mé opakované mailové dotazy mi nebylo sděleno, kdy bude zásilka doručena. Když jsem se 11.11 dovolala na číslo xxx, bylo mi sděleno, že moje úhrada byla "špatně napárována" a že mi bude zboží obratem odesláno, což se dosud nestalo.


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo odeslání objednaného zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 08:51, před 10 lety

Pokud došlo k uzavření smlouvy, kde měla jedna strana povinnost uhradit kupní cenu a druhá měla povinnost dodat zboží a zboží nebylo dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku z důvodu prodlení a žádat vrácení kupní ceny v přiměřené lhůtě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2015 10:13, před 10 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že zboží bylo z větší části dodáno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.