Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.10 jsem objednala kosmetiku Eveline za 636Kč , kterou jsem zaplatila 29.10 převodem. Na mé opakované mailové dotazy mi nebylo sděleno, kdy bude zásilka doručena. Když jsem se 11.11 dovolala na číslo xxx, bylo mi sděleno, že moje úhrada byla "špatně napárována" a že mi bude zboží obratem odesláno, což se dosud nestalo.
Vrácení peněz nebo odeslání objednaného zboží
|
Tweet |
Pokud došlo k uzavření smlouvy, kde měla jedna strana povinnost uhradit kupní cenu a druhá měla povinnost dodat zboží a zboží nebylo dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku z důvodu prodlení a žádat vrácení kupní ceny v přiměřené lhůtě.
Spotřebitelka nám sdělila, že zboží bylo z větší části dodáno.