Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Naivně jsem si objednala vitamin D od vaší společnosti, že je to seriózní nabídka. Vyplnila jsem formulář vložila do obálky a poslala poštou. Asi za týden přišly vitamíny do schránky i se složenkou. Do te doby vše ok.
Dnes mi přišel od Vás email, že děkujete za mojí další objednávku a že mám očekávat balíček od pošty. Ani nepisete jaky balíček nebo za kolik peněz.
Ale já si od Vás nic neobjednala, nic nechci, ani zadarmo!!! Na vaše stránky jsem se ani nekoukala, takže není možné abych někde omylem objednávku odklikla, prostě jste si objednávku na moje jméno vytvořili sami.
Prosím o zrušení poslední objednávky, kterou jsem NEZADALA a vymazání osobních údajů z vaší databáze, již mě nikdy nekontaktujte!
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážená paní Černá,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Velice se omlouváme, ale jednalo se o chybu, kdy místo odeslání novinek bylo odesláno potvrzení již realizované objednávky. O této skutečnosti jsme Vás již s omluvou informovali emailem. Děkujeme za pochopení. Vašemu druhému požadavku na výmaz osobních údajů ihned vyhovíme, nejprve bychom od Vás ale potřebovali nějaké doplňující údaje, jako je Vaše zákaznické číslo (variabilní symbol na složence) nebo adresa, jelikož zákaznických účtů, vedených na stejné jméno, evidujeme v systému několik a na základě Vašich informací Vás nebylo možno v systému jednoznačně identifikovat. Jakmile od Vás doplňující údaje obdržíme, Vašemu požadavku ihned vyhovíme.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže.
S pozdravem
NaturaMed Phramaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.