Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49881Chybějící zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2021, před 4 lety

Stefan Tolvaj

Znění stížnosti

Dobrý den dnes 2.4.2021 čas cca 18:20 hod. Jsem udělal jako obvykle objednávku která vždy přesahuje částku 500 Kč ale bohužel v jedním kyblíku název kyblík klasik chyběly 2 suroviny které jsou součástí kyblíku jedná se o restauraci KFC Bystrc. Obracím se tedy na vás myslíte źe je V pořádku když udělám objednávku za kterou platím nemalé peníze aby byla objednávka neúplná. Již při dřívější objednávce byly suroviny opadavé a skarede ale to se dá přehlédnout jistě chápu mají hodně objednávek tak třeba strips je trochu sloupany to se dá pochopit ale aby mě v objednávce chyběly suroviny tak to už trochu moc budu rad když vše uvedete na správnou míru a ja nebudu muset jít ke konkurenci. Tolvaj.


Produkt

Kyblík klasik


Požadované řešení

Vyměnit zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2021 12:40, před 4 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, lze odstoupit od smlouvy jen ohledně této nedodané části zboží a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2021 15:53, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 09:48, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.