Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#49882Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2021, před 4 lety

Nikola Ševcovičová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem před rokem iPhone XS. Před měsícem,se přestával nahrávat zvuk,když jsem natáčela. Po restartování telefonu problém přetrvával. Proto jsem čistila protiprachovou mřížku kartackem a jednu promackla. Po druhé zamítnuté reklamaci,trvají na rozhodnutí,ze je telefon mechanicky poškozen. Jenže já nereklamuji mřížku,ale proč se mi nenahrával zvuk. Nejsou ochotni to detailněji posoudit. Chyba je jinde než v protiprachové mřížce!!!!


Produkt

iPhone XS


Požadované řešení

Chci opravu! A ne opravu mřížky,ta s tim nema nic spolecneho! Člověk je poctivý a oni s nim vymetou!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 15:15, před 4 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2021 19:19, před 4 lety

Dobrý den, děkuji za zprávu. Prověřila jsem informace a je mi to velice líto avšak v rámci dvou reklamací došlo k zamítnutí z důvodu mechanického poškození zařízení a v tomto případě se spotřebitel jistě může obrátit na soudního znalce, který může tento rozpor vyvrátit. Bohužel v tuto chvíli se dle vyjádření technika : Analýza uvedenej vady výrobku. Reklamovaná vada nie je zlučiteľná so záručnými podmienkami výrobcu, nakoľko zariadenie vykazuje mechanické poškodenie (prerazená mriežka na reproduktore). Z uvedeného dôvodu bola záručná reklamácia zamietnutá. Přeji Vám pěkný zbytek dne, Eva, péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.4.2021 20:45, před 4 lety


Nikola Ševcovičová

Dobrý den. Ano, obrátím se na soudního znalce. Jelikož mechanické poškození je pouze protiprachová mřížka. To mi pan na Vaši pobočce řekl opravu 17tis!!! Nechám opravit mřížku a vy zjistíte,ze chyba je třeba v software. Protože jak už jsem uváděla,problém nastal předtím,než se mřížka poškodila!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 16:05, před 4 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, neboť dosažení smírného sporu není možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.