Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#49885Zapáchající zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2021, před 4 lety

Blanka Povýšilová

Znění stížnosti

Dne 1.4.2021 navstivila svagrova Penny v Mukarove,kde zakoupila na pohled krasna,velka kurata za 42,90za kg.Ihned po privezeni zbozi jsem jedno kure ja a druhe svagrova umustily do lednice.Dnes 3.4 jsem chtela kure upect a silne zapachalo.Volala jsem tedy svagrove a ta zjistila stejnou zavadu.


Produkt

Chlazena kurata


Požadované řešení

Jelikoz jiz nemame uctenku,tak zrejme neni reseni.Jestli svagrova pouzila Penny kartu nevim,je na jmeno Medricka Jaroslava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2021 18:13, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

K uplatnění reklamace není třeba mít účtenku, spotřebitel je však povinen prokázat, že zboží u dané společnosti zakoupil. Pokud je na obalu výrobku uvedena společnost, lze považovat prokázání pomocí obalu za dostatečné.

Spotřebitel by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2021 16:04, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.