Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 1.4.2021 navstivila svagrova Penny v Mukarove,kde zakoupila na pohled krasna,velka kurata za 42,90za kg.Ihned po privezeni zbozi jsem jedno kure ja a druhe svagrova umustily do lednice.Dnes 3.4 jsem chtela kure upect a silne zapachalo.Volala jsem tedy svagrove a ta zjistila stejnou zavadu.
Chlazena kurata
Jelikoz jiz nemame uctenku,tak zrejme neni reseni.Jestli svagrova pouzila Penny kartu nevim,je na jmeno Medricka Jaroslava
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
K uplatnění reklamace není třeba mít účtenku, spotřebitel je však povinen prokázat, že zboží u dané společnosti zakoupil. Pokud je na obalu výrobku uvedena společnost, lze považovat prokázání pomocí obalu za dostatečné.
Spotřebitel by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.