Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Spořiví hanáci tě milují pokud kupuješ, ale pokud reklamuješ, tak tě nikdo nezná. Podařil se mi unikát - v reklamačním řízení tabletu jsem dostal zpět nefunkční kus s vyjádřením, že je v pořádku, ale nebyl to ten muj -takže nesedí SNo a můžeš si s tím leda vytřít. Podívejte se na seriové číslo YOGY kde je jak je miniaturní a koho z vás napadne kontrolovat ho při převzetí opraveného výrobku? Jednoduše mi vrátili jinej kus s vadným boardem a možnost jakékoli reklamace a stížnosti vtipně odstřelili. Jsou i líní reklamovat u dodavatele a raději se otřou o zákazníka.
Pryč od největšího sajrajtu na poli prodejců elektroniky, pryč od křivých p******** z Olmiku. Ať se smaží v pekle a čerti do nich bodají vidlema alespoň prvních 1000 let.
(Kupoval jsem od nich léta i na firmu, ale už nikdy. Beru teď od czc, sofcomu a alzy a vycházíme v klidu a pohodě. Doporučuji totéž.)
Roman Benža
Už jsem řešení naznačil. Majitele krámu T.S. Bohemia odeslat do pekla a trpělivě smažit. Na hanáky nic jiného neplatí.
|
Tweet |
Pokud prodejce nevyřešil reklamaci řádně a vada se projevuje stále i po převzetí zboží z reklamačního řízení, je vhodné, aby spotřebitel neuplatňovat další reklamaci, ale trval na tom, že původní reklamace nebyla vyřízena řádně.
Nejdelší možná lhůta pro vyřízení reklamace je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Spotřebitel tedy prodejci poskytne zbytek dnů do lhůty 30 dnů, případně odstoupí od smlouvy, pokud již lhůta uplynula. Nezapočítává se lhůta, kdy spotřebitel měl věc u sebe nebo si ji nevyzvedl.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.