Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:593
Z toho za letošní rok:53
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 101 stížnostech.

#49897Zboží v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2021, před 4 lety

Ilona Jančová

Znění stížnosti

Dobrý den, v pátek 2.4. jsem v prodejně Kaufland Rokycany zakoupila rodinný chléb. Produkt byl označen růžovou cedulkou s cenou 19.90 podobně jako jiné pečivo vzhledem k době cca 19h.
Na pokladně mi však byla účtována cena 35 Kč. Na informacích jsem se setkala s arogancí a neuznáním reklamace. Navíc paní na informacích trvala na tom, že musí chléb vidět osobně (předložila jsem účtenku). Když jsem chléb ukázala, musela si ho vzít do ruky, aby zkonstatovala, že se skutečně jedná o rodinný chléb. V této době pandemie se mi tento přístup zdá velice nevhodný, hraničící s porušením epidemických pravidel.
Diskuse byla zakončena slovy, že rodinný chléb v akci vůbec nebývá.
Byla jsem velice nemile překvapena chováním paní na informacích a přístupem k zákazníkovi (nedůvěra, klamání).


Produkt

Zakoupený chléb ve večerní slevě, ovšem zaúčtování plné ceny, po té neuznání reklamace na informacích na prodejně Rokycany


Požadované řešení

vrácení rozdílu ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2021 18:04, před 4 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2021 14:49, před 3 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2021 13:54, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.