Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mám stížnost ohledně zrušeného splátkového kalendáře. Neměl jsem při ruce údaje pro platbu i s variabilním symbolem, tak jsem se obrátil na linku po pracovní době, kde mi asistent sdělil, že částku mohu poslat i bez variabilního symbolu, že se s kalendářem automaticky spáruje, to jsem tak učinil, poslal částku 3 dny před splatností, týden po splatnosti mi přišla SMS, že byl kalendář zrušen, tak jsem situaci ihned řešil, platbu dohledali úspěšně ale kalendář mi nebyl vrácen. Pokoušel jsem se sjednat nový ale společnost mi odmítla vyhovět, že jsem údajně porušil podmínky z předchozího splátkového kalendáře. Žádost o nový splátkový kalendář jsem již poslal několikrát, pokaždé stejná odpověď. Co mám dělat nadále?
Xiaomi
Sjednat nový splátkový kalendář
|
Tweet |
Z obsahu stížnosti vyplývá, že spotřebitel podmínky, za nichž mu byl původní splátkový kancelář poskytován, vůbec neporušil, protože pouze postupoval tak, jak mu společnost prostřednictvím svého zaměstnance poradila.
Z tohoto důvodu se domníváme, že splátkový kalendář by mu měl být obnoven, a to v původně sjednaných parametrech. Z obsahu stížnosti totiž plyne, že společnost neměla oprávnění splátkový kalendář zrušit, neboť jeho zrušení zdůvodnila neexistující skutečností. Zda existovala i jiná skutečnost, na základě které byla společnost oprávněna splátkový kalendář zrušit, nejsme schopni z obsahu stížnosti určit.
Pokud by však ke zrušení splátkového kalendáře nebyl jiný důvod, než údajné porušení podmínek původního splátkového kalendáře, měla by společnost spotřebiteli vyhovět.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve řízení před správními orgány, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále má spotřebitel možnost obrátit se na Český telekomunikační úřad, který je orgánem příslušným k mimosoudnímu řešení sporů plynoucích ze smluv mezi operátorem a spotřebitelem.