Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Stikeez - platnost údajně do 4.4.2021, 4.4. proveden nákup za 900,-- Kč, samozřejmě bez Stikeez. Děláte si z lidí legrácky? Zboží, které máte vy koupím i všude jinde. Nalákáte děti, aby se kupovalo u vás, kvůli figurkám, ale potom je nemáte. Nezdá se vám to sprosté? Mně ano, nevím, jak vysvětlit vnoučatům, že na ně prostě nezbyla pitomost v hodnotě cca dvou korun, což ale pro ně znamená poklad. Jste fakt frajeři.
Příště se vykašlete na nabídky hračiček, ubude sice pár zákazníků, ale nebudete fungovat jako podvodníci.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro reakci. Navíc se nejedná o případ spadající pod ochranu spotřebitele. Děkujeme Lidl.
Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.
Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.
Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může kontaktovat krajský živnostenský úřad.