Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
objednala jsem si od společnosti vitamín D3 a Omega Marine Forte
dne 16.3.2021 a 3.3.2021. Ihned jsem zaplatila poštovné(internet).
Dnes 5.4. mi přišel email, že mám očekávat balíček s objednávkou, ale není zde žádné číslo objednávky, proto žádám, aby byly vymazány veškeré mé udaje ve společnosti NaturaMed a nebylo mi žádné další zboží posíláno.
Zákaznické číslo : 1800767
Děkuji za vyřízení. Věra Hudečková
vitamín D3 a Omega Marine Forte
Zrušení objednávky a vymazání osobních kontaktů.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážená paní Hudečková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Velice se omlouváme, ale jednalo se o chybu, kdy místo odeslání novinek bylo odesláno potvrzení již realizované objednávky. O této skutečnosti jsme Vás již s omluvou informovali emailem. Dovolte mi Vás ujistit, že žádná nová objednávka vytvořena nebyla a žádné zboží nebylo odesláno. Rádi bychom Vás ujistili, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.