Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Prodavačky ojebávají lidi chybnýma částkama zboží. dneska jsem zaplatila za kus chleba 32 korun přestože cena byla 17,90 a prodavačka byla jeste drzá a arogantní. Nestalo se to poprve, v lete me tak ojebali na ceně salátové okurky která v akci stála 8 kc tak jsem vzala 3ks a zaplatila jsem 18kč za kus. stalo se to na prodejně v Litvínově. Paní prodavačce jsem řekla at si v tom laskave udělají pořádek a ona arogantně vyhukla na druhou že se vztekam kvuli ceně at to jde skontrolovat. Chleba jsem vzala i za tu částku tedy ale to jen protože jsem byla s dětma a spěchala na autobus, jinak bych to na místě řešila dále.
zelenina pečivo
prosím o řádné kontroly cen u zboží a pokuty prodavačkám za okrádání lidí a za nevlídný přístup a arogantní chování.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.